اولین رویداد «جام رسانه امید» در آذربایجان غربی آغاز شد
کد خبر: 4197660
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

اولین رویداد «جام رسانه امید» در آذربایجان غربی آغاز شد

جام رسانه امید یک رویداد ۲۴ ساعته است که در راستای تولید محتوا، امید و نشاط‌آوری در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

اولین رویداد «جام رسانه امید» در آذربایجان غربی آغاز شدبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ۱۴ بهمن اولین رویداد «جام رسانه امید» در آذربایجان غربی با حضور سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل سالن آمفی‌تئاتر مجتمع شهید کاظمی ارومیه آغاز به کار کرد.

جام رسانه امید یک رویداد ۲۴ ساعته است که در راستای تولید محتوا، امید و نشاط‌آوری، در استان برگزار می‌شود و سخنران اصلی این رویداد سردار رمضان شریف، سخنگوی پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

این جشنواره در محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید برگزار می‌شود و حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی، تعداد بازدید، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب از شاخص‌های ارزیابی آن محسوب می‌شود.

ایده‌پردازی، گزارش مکتوب(خبری، تحلیلی،تحقیقی)، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس، پوستر و اینفوگرافیک و کلیپ موبایلی از جمله قالب‌های این رویداد هستند.

اولین رویداد «جام رسانه امید» در آذربایجان غربی آغاز شد/ جام تمام‌نمای پیشرفت ایران

امیدآفرینی هدف اصلی رویداد جام رسانه امید

مهدی آدینه، دبیر رویداد جام رسانه امید در این مراسم با اشاره به اهمیت تولید محتوای امیدآفرین در رسانه‌ها اظهار کرد: این رویداد عمل به منویات رهبر معظم انقلاب است که فرمودند: «انتظار من از رسانه‌ها امیدافرینی است».

وی افزود: از آنجایی که دشمن به دنبال سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب است رسانه‌های کشور می‌توانند با تولید محتوای امیدآفرین دستاوردهای جمهوری اسلامی را به مردم بیان کنند چرا که رسانه‌ها در جبهه جنگ نرم در خط مقدم قرار دارند.

دبیر رویداد جام رسانه امید گفت: این رویداد تاکنون در ۱۸ استان کشور برگزار شده و به ترتیب در سایر استان‌های کشور نیز رویداد جام رسانه امید برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق ارزیابی‌ها در یک ماه گذشته بیش از ۲۰ هزار خبر در قالب این رویداد تولید و منتشر شده است که در نوع خود بی‌نظیر است.

اولین رویداد «جام رسانه امید» در آذربایجان غربی آغاز شد/ جام تمام‌نمای پیشرفت ایران

معرفی پیشرفت‌های ایران در جام رسانه امید

جهانگیر اسلام‌پرست، رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی هم در مراسم افتتاحیه این رویداد اظهار کرد: در این رویداد سعی داریم که پیشرفت‌ ایران را در دو بخش تولید و انتشار محتوا در محورهای جهاد خدمت، جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی به‌صورت استانی و کشوری در گروه‌های انفرادی و تیمی در معرض نمایش قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha