فردا مدارس در مشهد تعطیل نیست
کد خبر: 4197712
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

فردا مدارس در مشهد تعطیل نیست

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه فعالیت برخی از مدارس استان خراسان رضوی فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ غیر حضوری اعلام شد گفت: فردا مدارس مشهد در همه مقاطع در نوبت‌های صبح و عصر باز است.

مدرسهبه گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی، حسین محمدزاده گنج، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهرستان قوچان در تمامی مقاطع فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه در نوبت صبح و عصر، مدارس ابتدایی شهرستان‌های گلبهار و چناران در نوبت صبح و عصر و همچنین فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی در شهرستان‌های طرقبه شاندیز و کدکن در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی مناطق و شهرستان‌های یاد شده تعطیل است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به بهبود شرایط جوی ،فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه تمامی مقاطع تحصیلی در شهر مشهد در شیفت‌های صبح و عصر به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha