ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در دانشگاه‌های گلستان تشریح شد
کد خبر: 4197878
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در دانشگاه‌های گلستان تشریح شد

رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان گلستان با اشاره به اعزام بیش از ۲ هزار دانشجو به اردوی راهیان نور، گفت: این برنامه به منظور آشنایی دانشجویان با فرهنگ شهادت و تاریخ انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

یدالله سپهری، رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، یدالله سپهری، رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، 15 بهمن ماه در سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: به منظور ترویج فرهنگ شهادت و آشنایی با زندگی شهدای دفاع مقدس، بیش از 2 هزار دانشجو از استان گلستان در روز 22 بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان گلستان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: غبار روبی از مزار شهدای خوش‌نام دانشگاه‌ها، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات عکاسی و ورزشی، دلنوشته‌های پیرامون انقلاب اسلامی، اعزام دانشجویان به راهیان پیشرفت به شهرهایی چون تهران، قم و بوشهر از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

سپهری از برگزاری مراسم چهلم شهید خوشنام در سایت سرخنکلاته دانشگاه گلستان خبر داد و افزود: افتتاح سازمان فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌های سطح استان، برپایی موکب‌های مختلف در دانشگاه‌ها، میثاق با شهدا و برگزاری جشن بزرگ عید مبعث از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب در دانشگاه علوم کشاورزی منابع طبیعی گرگان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه حدود 300 عنوان کتاب در مورد تاریخ انقلاب اسلامی با 50 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرد و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های گنبد و گلستان برپا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان گلستان با اشاره به سفر دوم حجت‌الاسلام رئیسی به استان گلستان، گفت: قریب به یک هزار و 210 میلیارد ریال برای دانشگاه کشاورزی، 810 میلیارد ریال برای دانشگاه گلستان، 400 میلیارد ریال برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای و 150 میلیارد ریال برای دانشگاه دولتی گنبد بودجه در نظر گرفته شد.

انتهای پیام
captcha