اکران ۵ فیلم در نخستین روز جشنواره فجر مشهد
کد خبر: 4198098
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

اکران ۵ فیلم در نخستین روز جشنواره فجر مشهد

در نخستین روز از بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر مشهد، ۵ فیلم در سینما‌های این شهر اکران می‌شود.

جشنواره فیلم  فجربه گزارش ایکنا از خراسان‌ رضوی، بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر مشهد که از 16 بهمن با اکران  18 فیلم در سینماهای سیمرغ، هویزه و آفریقا آغاز می‌شود فیلم‌های «نبودنت»، «ظاهر»، «آپاراتچی»، «آغوش باز»، «قلب رقه»، «شکار حلزون»، «آسمان غرب»، «رؤیا شهر»، «شمشیر و اندوه»، «تابستان همان سال»، «بهشت تبهکاران»، «دروغ‌های زیبا»، «شه سوار»، «احمد»، «ساعت جادویی» (سفر به تاریکی)، «آبی روشن» و «رسم عاشقی» را در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای مشهد به نمایش می‌گذارد.

همزمان با اولین روز جشنواره امروز 16 بهمن، پنج فیلم «نبودنت»، «شور عاشقی»، «تابستان همان سال»، «آغوش باز» و «آبی روشن» در سینماهای هویزه، سیمرغ  و همچنین سینما آفریقا ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه اکران می‌شود.

براساس این گزارش، فیلم‌های «تابستان همان سال» در سانس  18 و «آبی روشن» در سانس 20:30  سینما سیمرغ اکران می‌شود، همچنین فیلم «آغوش باز» در سانس 18 و «آبی روشن» در سانس 20:30 سینما هویزه  به نمایش در می‌آید.

در اولین روز از بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر مشهد دو فیلم « نبودنت» و «رسم عاشقی» در سانس‌های ۱۷:۳۰ و 20:30 ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در سینما آفریقا اکران می‌شود.

انتهای پیام
captcha