طرح نهضت قرآن‌آموزی در منطقه آزادانزلی آغاز شد
کد خبر: 4198557
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

طرح نهضت قرآن‌آموزی در منطقه آزادانزلی آغاز شد

مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزادانزلی از آغاز طرح نهضت قرآن‌آموزی «ثقلین» در این منطقه همزمان با مناطق آزاد سراسر کشور خبر داد.

علی مطهری مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد انزلی

علی مطهری، مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از آغاز طرح سراسری نهضت قرآنآموزی در منطقه آزادانزلی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با دیگر مناطق آزاد کشور امروز، ۱۸ بهمن‌ماه طرح نهضت قرآن‌آموزی در منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

وی افزود: این طرح همزمان با دیگر مناطق آزاد کشور به صورت ویدئوکنفرانس توسط دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در مسجد شهدای حسن رود منطقه آزادانزلی آغاز به‌کارکرد.

مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: در این نهضت قرآنی که با عنوان طرح قرآنی «ثقلین» و در یک برنامه سراسری در منطقه آزادانزلی و تمامی مناطق آزاد کشور انجام می‌شود، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم توسط اساتید هر منطقه به علاقه‌مندان در رده‌های مختلف سنی آموزش داده می‌شود.

مطهری با تأکید بر اینکه این طرح قرآنی توسط معاونت‌ فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزادانزلی با همکاری کانون‌های فرهنگی و قرآنی مساجد محلات برگزار می‌شود،‌ گفت: آموزش روخوانی و روانخوانی در رده‌های سنی کودکان و نوجوان، برگزاری مسابقات و محافل قرآنی و همچنین کمک به توسعه و ایجاد زیرساخت‌های مذهبی و قرآنی در محلات در این طرح مورد توجه قرار دارد.

گفتنی است، پنج روستا در محدوده منطقه آزادانزلی با جمعیتی حدود ۱۲ هزار نفر وجود دارد.

انتهای پیام
captcha