برگزاری ۱۶ محفل قرآنی در همدان
کد خبر: 4198772
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

برگزاری ۱۶ محفل قرآنی در همدان

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم در همدان از برگزاری ۱۶ محفل قرآن همزمان با اعیاد شعبانیه و ایام الله دهه فجر خبر داد.

محسن ورمزیار، مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم همدان،محسن ورمزیار، مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر، اعیاد شعبانیه، محافل بزرگ قرآن، عترت و انقلاب به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 16 محفل قرآنی، از یازدهم بهمن ماه در همدان و سایر شهرستان‌ها با حضور قاریان برتر استان و کشور برگزار می‌شود.

وی از ایجاد کاروان نور در این محافل قرآنی خبر داد و گفت: در هر شهرستانی که محافل قرآنی برگزار می‌شود، کاروان قرآنی تحت عنوان کاروان نور شامل مسئول برگزاری برنامه، قاری استانی و بین‌المللی و فعالان قرآنی تشکیل می‌شود.

ورمزیار از برگزاری هفت محفل قرآنی دیگر در هفته قرآن و عترت خبر داد و گفت: از سالیان گذشته تاکنون از شب مبعث به مدت یک هفته، هفته قرآن نام گذاری شده است، در این هفته نیز هفت محفل قرآنی برگزار خواهد شد. این محافل قرآنی با استقبال بی‌نظیر قرآنیان و جوانان شهرستان‌ها مواجه بوده و همین امر موجب برگزاری بسیاری از برنامه‌های جانبی شده است‌.

انتهای پیام
captcha