ابتهال‌خوانی سیدکریم موسوی + فیلم
کد خبر: 4199167
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

ابتهال‌خوانی سیدکریم موسوی + فیلم

ابتهال سیدکریم موسوی در یکی از محافل انس با قرآن کریم با عنوان «عشرةالفجر القرآنیه» را می‌شنوید.

ابتهال‌خوانی سیدکریم موسوی در کشور عراق + فیلم

به گزارش ایکنا، همزمان با ایام سالروز عروج سردار شهید قاسم سلیمانی در دی‌ماه و بر اساس سنتی سه‌ساله، مجموعه محافل انس با قرآن کریم با عنوان «عشرةالفجر القرآنیه» در کشور عراق برنامه‌ریزی و برگزار شد.

در این مجموعه محافل، قاریان و حافظان ممتاز و بین‌المللی کشورمان با حضور در استان‌های مختلف کشور عراق به اجرای برنامه پرداختند، از جمله قاریان حاضر در این محافل سیدکریم موسوی، مبتهل شناخته شده کشورمان بود. 

سیدکریم موسوی، اول بهمن‌ماه‌ سال ۱۳۵۳ در روستای ساریه از توابع سوسنگرد در استان خوزستان به دنیا آمد.

این مبتهل بین‌المللی با ورود به گروه تواشیح ثقلین و الهام گرفتن از تجربه‌ها و آموزش‌های مختلف هنرهای قرآنی و در نهایت سفر به کشورهای مختلف و دریافت تجربه در امر قرائت و تواشیح و دریافت رتبه‌های مختلف استانی و کشوری رفته رفته به چهره‌ای شناخته شده و بین‌المللی در دنیای اسلام تبدیل شد. 

سیدکریم موسوی، پس از دریافت این تجربیات به عرصه کمتر شناخته‌شده ابتهال نیز وارد شد. موفقیت او در ابتهال باعث شد تا نام سیدکریم موسوی و ابتهال در ایران به هم گره بخورد و هرجا نامی از ابتهال برده می‌شود، یکی از اولین افرادی که به ذهن می‌رسد، سیدکریم موسوی باشد. 

او اگرچه به ابتهال شناخته می‌شود، اما در قرائت و تواشیح هم حائز بالاترین رتبه‌ها شده است. دریافت رتبه نخست مسابقات قرآن دانش‌آموزان جهان در رشته قرائت و نیز کسب رتبه نخست مسابقات سراسری قرآن در رشته تواشیح همراه با گروه ثقلین در سال ۶۹ از افتخارات این مبتهل برجسته کشورمان در عرصه رقابت‌های قرآنی است.

در ادامه ابتهال این چهره شناخته شده کشور که در کشور عراق اجرا شده، بارگذاری شده است. 

انتهای پیام
captcha