تشکر از ملت ایران برای حضور حماسی در یوم الله 22 بهمن
کد خبر: 4199258
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد:

تشکر از ملت ایران برای حضور حماسی در یوم الله 22 بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی و وحدت بخش در آوردگاه یوم الله 22 بهمن 1402 در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این شورا با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی و وحدت بخش در آوردگاه یوم الله 22 بهمن 1402 در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت بزرگ ایران

برای حضور حماسی و وحدت بخش در آوردگاه یوم الله 22 بهمن

ملت بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی در چهل و پنجمین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی و در جشن بزرگ ملی و مطلع فرا رسیدن ماه شعبان المعظم که محفوف به رحمت و رضوان الهی است جلوه‌های درخشانی از عنایات حق را متجلی و عزم راسخ همراه با بصیرت و وفاداری انقلابی خود را به نمایش گذاشت.

حضور گسترده آحاد مختلف ملت اعم از زن و مرد، پیر و جوان و در صفوفی فشرده همراه با گامهایی استوار در سراسر میهن اسلامی و در تمامی شهرها، و اغلب روستاهای کشور، صحنه های شوق انگیز و وصف ناشدنی را رقم زد ونشان داد این ملت، مصمم و با صلابت تا نیل به اهداف متعالی امام خود و رسیدن به آرمان‌های والا و افق‌های روشن انقلاب، در دامنه‌ها متوقف نشده و در صدد فتح قله‌های عزت و شرافت و اقتدار و زمینه ساز ظهور نورحق و طلوع فجر ولایت موعود است.

بی‌تردید بخاطر داشتن چنین مردمی قدرشناس و فداکار که به فرموده امام راحل از امت صدر اسلام نیز والاتر و بزرگوارتر هستند پیشانی شکر بر آستان ربوبی قرارداده و شاکر این نعمت‌ بزرگ هستیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدردان و شکرگزار بصیرت، هوشمندی و لحظه‌شناسی ملت بزرگ ایران در خلق حماسه باشکوه و ماندگار 22بهمن 1402 بوده که با حضور عظیم و پرشور، پایداری و استواری خویش را در پایبندی به نظام اسلامی و استمرار این مسیر نورانی به رخ جهانیان کشیدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام
captcha