انتخابات مظهر قدرت و قوت ایران اسلامی است
کد خبر: 4200169
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

انتخابات مظهر قدرت و قوت ایران اسلامی است

استاندار البرز گفت: انتخابات مظهر قدرت و قوت ایران اسلامی و وحدت و انسجام انقلاب و ولایت است و همه باید برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری با وحدت و انسجام در میدان باشند.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبداللهی، امام جمعه کرج روز جمعه، ۲۷ بهمن ماه در دومین همایش عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات شهرستان کرج، گفت: خواص میدان دار عرصه انتخابات باشند.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور عزتمندانه آحاد مردم در مراسم ایام الله دهه فجر امسال باشکوه‌تر از همیشه برگزار شد.

وی در ادامه با قدردانی از حضور نمایندگان فرماندار و مجریان و عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان کرج  با اشاره قرار دادن فلسفه‌ برگزاری همایش های ویژه با عوامل اجرایی انتخابات در شهرهای استان البرز گفت: این سلسله همایش‌ها علاوه بر اینکه دیداری با یکایک مجریان برگزاری انتخابات است، تمرینی هم در ایام باقی مانده به انتخابات یازدهم اسفندماه به‌شمار می‌رود.

مقام عالی دولت در استان البرز در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو  شاهد حضور و مشارکت اقوام و وحدت و همدلی مردم در استان خواهیم بود.

استاندار البرز در جمع عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: منظور از خواص شما هستید افرادی که به هر حال به نوعی به نظام اسلامی و انقلاب ارادت دارید و خانواده شهدا ایثارگرانی که منتخب شده‌اید تا از آرا مردم صیانت کنید.

این مسئول ادامه داد: شما علاوه بر اینکه وظیفه‌ دارید که تلاش کنید و نقش خود را به‌عنوان خواص جامعه به نحو احسن به انجام رسانید، موظف به امانت‌داری و حفظ آراء مردمی در انتخابات هم هستید.

عبداللهی گفت: انتخابات مظهر قدرت و قوت ایران اسلامی و وحدت و انسجام انقلاب و ولایت است و همه باید برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری با وحدت و انسجام در میدان باشید و ثابت کنید که استان البرز و ایران کوچک تجلی گاه اتحاد اقوام و انسجام ملی است و لقبی که حضرت آقا برای البرز انتخاب فرموده‌اند در این برهه متبلور شود.

 استاندار البرز در ادامه با اشاره به پیش‌بینی ۱۳۰۰ صندوق اخذ رأی در استان البرز گفت: از این تعداد ۷۴۲ صندوق رأی متعلق به حوزه انتخابیه کرج است و ۲۶ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در این استان هستند.

عبداللهی در ادامه با اشاره به تحولات منطقه و تأثیر حضور گسترده مردم در انتخابات برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب و کشور تصریح کرد: امروز دنیا نظاره‌گر ما است و این حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

وی افزود: مردم با وجود سختی‌ها تابع ولی امر مسلمین هستند و انتظار می‌رود انتخابات با عظمتی را در البرز شاهد باشیم.

استاندار البرز گفت: در چهار سال اخیر اقدامات ارزنده‌ای در استان البرز صورت گرفته است که از جمله آن‌ها افزایش ۵۰ درصد تعداد تخت‌های بیمارستانی و تکمیل و احداث ۳۰۰ مدرسه بوده است.

وی افزود: استان البرز بزودی با تجهیز به دستگاه درمان سرطان به‌عنوان اولین استان برخوردار از این تکنولوژی شناخته خواهد شد و به‌رغم تحریم‌ها با اتکا به دانش و تکنولوژی داخلی با توان بومی خود روز به روز پیشرفت و توسعه را تجربه می‌کند.

عبداللهی گفت: تکمیل بزرگراه‌ها و تأمین واگن‌های مترو کرج، اقدامات قرارگاه اجتماعی و کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی استان البرز را امروز در زمره استان‌های موفق در حوزه مسائل اجتماعی قرار داده است.

یحیی رمضانی، فرماندار کرج و رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد هم در این همایش گفت: انتخابات ۱۱ اسفندماه تعیین کننده و زمینه‌ساز تحول خواهد بود و با مشارکت قوی وحدت ملی را تضمین می‌کند.

رمضانی گفت: آینده از آن اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و حرکت و اقتدا در این مسیر برکت آفرین  و عزت بخش خواهد بود.

فرماندار کرج گفت: در شرایطی که وجود استمعارگران، خاصه اسرائیل غاصب دست اندازی‌هایی را در قالب مدرنیته و عقل و علم بر بشریت کرده است، انقلاب اسلامی با ساختار تئوریک خود در یکی از حساس‌ترین مناطق در نقطه‌ای از جهان ماموریت‌های خاص خود را انجام می‌هد.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت شعار نه شرقی نه غربی – جمهوری اسلامی راهی نو را فرا روی مصلحان جامعه جهانی و ملت‌های ستمدیده و مسلمانان و نظریه پردازان جهانی قرار داده است.

فرماندار کرج در ادامه با اشاره به انتخابات یازدهم اسفندماه گفت: حضور حداکثری مردم در این مانور عظیم ملی با چهار مولفه تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری تلاش برای نیل به دغدغه ولی امر مسلمین و تحقق این مهم است.

وی ادامه داد: امنیت کامل، رقابت واقعی، مشارکت قوی و سلامت حقیقی راهبردهایی است که در انتخابات پیش رو اجرایی می‌شود.

فرماندار کرج تأکید کرد: انتخابات یازدهم اسفندماه تعیین‌کننده و زمینه‌ساز تحول خواهد بود و این انتخابات با مشارکت قوی وحدت ملی را تضمین خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha