دشمن به دنبال ناامیدسازی مردم است
کد خبر: 4200172
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

دشمن به دنبال ناامیدسازی مردم است

امام جمعه موقت مشهد گفت: ملت ما نشان داده که در دفاع از اسلام حاضر است مانند سیدالشهدا(ع) همه چیز خود را تقدیم کند. دشمن به دنبال ناامیدسازی مردم است، در حالی که مردم پشتوانه این نظام هستند.

حجت الاسلام محمدباقر فرزانه امام جمعه موقت مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدباقر فرزانه امام جمعه موقت مشهد، امروز ۲۷ بهمن در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع)، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمن نشان دادند که با وجود برخی مشکلات معیشتی و قصور و تقصیرهای بعضی از مسئولان همچنان پشتیبان آرمان‌ها، اصول و ارزش‌های انقلاب هستند.

وی افزود: مردم همچنین با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانی و حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب نشان دادند. راهپیمایی امسال از همه سال ها باشکوه‌تر بود و این موضوع نشانگر رشد سیاسی، بصیرت و آگاهی این ملت است و به دشمنان فهماند که اتحاد ملت از هم گسستنی نیست.

امام جمعه موقت مشهد تاکید کرد: ملت ما نشان داده که در دفاع از اسلام حاضر است مانند سیدالشهدا(ع) همه چیز خود را تقدیم کند. دشمن به دنبال ناامیدسازی مردم است، در حالی که مردم پشتوانه این نظام هستند.

فرزانه بیان کرد: امروز شعله‌های آتش خشم انقلاب یکی پس از دیگری در کشورهای دنیا و از جمله کشورهای لبنان، سوریه، فلسطین و یمن علیه استکبار در حال روشن شدن است و به جان دشمن افتاده است.

انتهای پیام
captcha