مردم نقش اصلی را در پیشرفت‌های جمهوری اسلامی از آغاز تا‌کنون دارند
کد خبر: 4200403
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مردم نقش اصلی را در پیشرفت‌های جمهوری اسلامی از آغاز تا‌کنون دارند

سردار محمدحسین رجبی گفت: فرآیند انقلاب ایجاب می‌کند که در انتخابات شرکت کنیم نهضت امام براساس تعالیم دینی و رویکرد مقابله با اسکتبار جهانی آغاز شده و امروزه به مرحله‌ای رسیده است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری در نزدیک قله هستیم و در تمام این مسیر انتخاب و حضور مورد در صحنه نقش مهمی داشته است.

سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ۲۸ بهمن در همایش رسانه و حماسه حضور با اشاره به نقش رسانه و فضای مجازی در انتخابات اظهار کرد: دشمنان درصدد هستند یک فضای ناامیدی در جامعه ایجاد کنند تا مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کنند.

وی افزود: در حال حاضر یک خلا بین فضای واقعی جامعه و فضای خیالی وجود دارد که باید این فضا را با تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی و آگاه کردن مردم از روش‌های دشمنان در ایجاد دروغ‌پراکنی، شبهه‌افکنی و سیاه‌نمایی پر کرد. 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: برخی افراد سعی می‌کنند در اذهان این تفکر را تلقی کنند که شرکت در انتخابات تاثیری بر شرایط جامعه ندارد و اگر در انتخابات قبلی هم شرکت کردیم هیچ نتیجه مثبتی حاصل نشده است.

وی تصریح کرد: فرآیند انقلاب ایجاب می‌کند که در انتخابات شرکت کنیم نهضت امام براساس تعالیم دینی و رویکرد مقابله با اسکتبار جهانی آغاز شده و امروزه به مرحله‌ای رسیده است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری در نزدیک قله هستیم و در تمام این مسیر انتخاب و حضور مورد در صحنه نقش مهمی داشته است.

سردار رجبی گفت: با توجه به شرایط حساس جامعه نیاز است تا افراد اصلح و انقلابی انتخاب شده و راهی مجلس شوند که لازمه آن نیز حضور پرشور مردم در انتخابات است و از طرفی حضور حداکثری در انتخابات قدرت دیپلماسی کشور در جامعه بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: امید به آینده، افزایش نقش مردم در انتخابات، ایجاد ابتکارات و گردش نخبگانی در مجلس، تزریق انرژی بیشتر برای حل مشکلات مردم با انتخاب افراد جدید در مجلس، قدردانی از خون پاک شهدای انقلاب، ناامید کردن استکبار جهانی و شاد کردن دوستان نظام از جمله نتایج حضور مردم در انتخابات هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: چهار هزار نیروی مسلح از طریق فراجا در اختیار سپاه قرار می‌گیرد که آنها وظیفه تامین امنیت انتخابات را برعهده داشته و با توجه به استقرار نیروهای سپاه در مرزها و مناطق صعب‌العبور این مجموعه سعی می‌کند تا مشکل امنیتی در کشور به وجود نیاید.

ناصر حجازی‌فر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی گفت: در سطح استان ۱۰ شبکه ویژه انتخاباتی راه‌اندازی شده و هر کدام از کاندیداها براساس کنداکتور در آن شرکت می‌کنند.

وی افزود: ۹۹ نفر در برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما ثبت نام کرده بودند که از این تعداد تنها ۹ نفر حاضر شدند در برنامه مناظره شرکت کنند که شجاعت آنها قابل تقدیر است و رنامه گولدان و آقای نامزد از جمله برنامه‌های تلویزیونی انتخابات است.

علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی هم اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ویژه انتخابات با مشارکت خانه مطبوعات استان و خبرگزاری ایرنا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برخلاف تبلیغات رسانه‌ای دشمنان راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بسیار پرشورتر از سال‌های قبل بود و بی‌شک حضور در انتخابات هم برخلاف تصورات و خیالات خام دشمنان پرشور خواهد بود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha