حضور 20 هزار رأی‌ اولی لرستانی در انتخابات
کد خبر: 4200468
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

حضور 20 هزار رأی‌ اولی لرستانی در انتخابات

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را نشان‌دهنده اقتدار و پویایی نظام دانست و گفت: امسال 20 هزار و 800 رأی‌ اولی از این استان در انتخابات شرکت می‌کنند.

رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، 28 بهمن‌ماه در سخنانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات و ضرورت جلب مشارکت مردم در انتخابات گفت: برای انتخابات اسفندماه امسال، 20 هزار و 800 رأی‌ اولی داریم که برای نخستین‌بار در انتخابات و سرنوشت سیاسی کشور مشارکت می‌کنند.

وی افزود: در انتخابات پیش‌ رو راهبردهای مقام معظم رهبری مدنظر همه باید قرار گیرد که باید تلاش کرد تا این دوره از انتخابات با حضور پرشور مردم برگزار شود، چراکه هرچه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد، اقتدار کشور را به همراه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده اقتدار و پویایی نظام است و مهم‌ترین پیام حضور در انتخابات این است که ملت ایران و نسل جوان همچنان پایبند به نظام و انقلاب و ارزش‌ها هستند و این حضور دشمنان را مأیوس می‌کند.

عزتی اضافه کرد: نسل نوجوان و جوان باید با حضور در انتخابات نشان‌ دهد که در سرنوشت سیاسی کشور، نقش مهمی را بر عهده دارد و با تک‌تک رأی‌ها، افرادی توانمند منتخب شده که می‌توانند کارهای بزرگی در جهت حل مشکلات انجام دهند.

انتهای پیام
captcha