مشارکت 100 هزار دانش‌آموز لرستانی در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن
کد خبر: 4200493
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

مشارکت 100 هزار دانش‌آموز لرستانی در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن

رئیس اداره امور قرآن‌، نماز و عترت آموزش و پرورش لرستان از شرکت صد هزار دانش‌آموز لرستانی در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

ابراهیم عزیزی، رئیس اداره امور قرآن‌، نماز و عترت آموزش و پرورش لرستانابراهیم عزیزی، رئیس اداره امور قرآن‌، نماز و عترت آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی گفت: در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات قرآنی یکصد هزار دانش‌آموز لرستانی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، دعاخوانی، گفتمان‌ مهدوی، حفظ 5، 10 و 30 جزء قرآن، احکام نماز، انشای نماز، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و قرائت تقلیدی برگزار شد، افزود: این مسابقات قرآنی ویژه دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم برگزار شد و منتخبان جهت شرکت در مرحله بعدی معرفی شدند.

عزیزی با اشاره به اینکه مرحله نهایی شامل دو بخش قطبی و نهایی است، ادامه داد: مرحله قطبی این مسابقات از 13 تا 16 اسفندماه جاری برگزار خواهد شد و منتخبان به مرحله نهایی که اواخر فرودین‌ماه یا اوایل اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد، راه می‎یابند.

رئیس اداره امور قرآن‌، نماز و عترت آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: مسابقات قرآن ویژه فرهنگیان استان لرستان نیز طی روزهای 19 و 20 اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha