حضور در انتخابات ضامن حفظ استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور است
کد خبر: 4200730
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

حضور در انتخابات ضامن حفظ استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور است

سرپرست جهاددانشگاهی البرز گفت: برای حفظ استقلال، کیان و تمامیت ارضی کشور و عزت مملکت و انقلاب باید به پای صندوق‌های رای برویم.

جلال نوری، سرپرست جهاددانشگاهی البرز

جلال نوری، سرپرست جهاددانشگاهی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه انتخابات مجلس یکی از اصلی‌ترین عرصه‌های کنش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف ملی، فردی و شرعی است چون اساس نظام ما بر مبنای رای ملت بوده و در تمام مراحل مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم در سرنوشت خود تاثیرگذار بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌کس منکر مشکلات و برخی نواقص موجود نیست، توضیح داد: در کنار همه انتقادات و مشکلاتی که ممکن است وجود داشته باشد، عاقلانه نیست که انسان منفعل باشد و در تعیین آینده و سرنوشت خود اثرگذاری لازم را نداشته باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه علت حضور ما در انتخابات کاملا روشن و مشخص است، گفت: این انقلاب و نظام  پشتوانه مردمی دارد و با رای مردم پیروز شده و قطعا اگر این حضور نبود، امروز شاهد این اقتدار و عزت نبودیم.

نوری با تاکید بر اینکه حضور در پای صندوق‌های رای وظیفه‌ای شرعی و عرفی است، ابراز کرد: شرکت در انتخابات حق است چون از طریق رای مردم است که آینده کشور ساخته می‌شود و تکلیف است چون ما در قبال اسلام، انقلاب و خون شهدا مسئولیت داریم.

سرپرست جهاددانشگاهی البرز با بیان اینکه نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم و باید در صحنه حاضر شویم، تصریح کرد: دشمنان ما می‌خواهند به گونه‌ای عمل کنند تا جامعه و کشور را ناامن جلوه دهند بنابراین ما برای حفظ استقلال، کیان و تمامیت ارضی کشور و عزت مملکت و انقلاب باید به پای صندوق‌های رای برویم.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی گفت: امروز دشمنان همه ظرفیت خود را به‌کار گرفته‌اند که مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند ولی ما همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند "هر کسی که دارای مخاطب است باید دیگران را دعوت به شرکت در انتخابات کند"؛ پای صندوق‌های رای می‌رویم تا دشمنان نظام و انقلاب مثل گذشته در رسیدن به اهداف خود ناکام بماند.

انتهای پیام
captcha