جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در تویسرکان برگزار می‌شود
کد خبر: 4200871
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در تویسرکان برگزار می‌شود

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از ثبت نام بازخوانی سرود «سلام فرمانده ۳» و جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در تویسرکان خبر داد.

جشنواره قرآنی کودک و نوجوانحجت‌الاسلام سبحان جامه بزرگ، رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره قرآنی ویژه دانش آموزان دختر و پسر دبستانی در بخش‌های هنری و قرآنی در شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش هنری با موضوع نقاشی با مضامین قرآنی در همه پایه‌های تحصیلی و بخش قرآنی شامل حفظ ۱۵ سوره ویژه پیش دبستان، حفظ ۲۰ سوره ویژه پایه اول و دوم دبستان، حفظ ۲۵ سوره ویژه پایه سوم و چهارم دبستان و حفظ ۳۰ سوره ویژه پایه‌های پنجم و ششم برگزار می‌شود.

جامه بزرگ با بیان اینکه نفرات برتر از هر مدرسه ۵ اسفند در محل سازمان تبلیغات اسلامی تویسرکان با هم رقابت می‌کنند، گفت: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام تا ۲ اسفندماه سالجاری به دفتر مدیریت مدرسه خود مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۸۸۵۲۱۵۲۵ تماس بگیرند.

رییس تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به ثبت‎نام از کودکان و نوجوانان شهرستان برای بازخوانی سرود «فرمانده مهدی» به مناسبت میلاد حضرت صاحب‌الزمان(عج)، گفت: ثبت نام بازخوانی سرود «سلام فرمانده ۳» ویژه سنین ۵ تا ۱۴ سال برای ۳۱۳ نفر آغاز شده که علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام از طریق لینک digiform.ir/farmandehmahdi اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha