آمادگی مدارس البرز برای اسکان مسافران نوروزی
کد خبر: 4200931
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

آمادگی مدارس البرز برای اسکان مسافران نوروزی

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان البرز گفت: ۱۲ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در نوروز امسال در نظر گرفته شده که بخش اعظم آن در کرج و بقیه در طالقان و ساوجبلاغ قرار دارند.

اسکان مسافران نوروزی

علی معدنی‌پور، رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری نشست ستاد اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: برای ارائه خدمات کیفی و مطلوب به فرهنگیان، تمامی امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان البرز به کار گرفته شده و امسال از هفته آخر اسفندماه تا 12 فروردین‌ماه در خدمت آنان خواهیم بود.

وی گفت: ۱۲ مدرسه برای بهره‌مندی مسافران در نقاط مختلف استان البرز در نظر گرفته شده که بخش اعظم آن در شهر کرج و مابقی در شهرستان‌های طالقان و ساوجبلاغ قرار دارند. در این راستا ۷۵ اتاق ساماندهی شده‌اند که از این تعداد ۶۹ اتاق در طرح ویژه و دارای همه امکانات هستند و مابقی در طرح الف قرار می‌گیرند.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده بتوانیم امسال میزبان شایسته‌ای برای فرهنگیان باشیم و از آنان دعوت می‌کنیم به استان البرز، ایران کوچک سفر و از نقاط دیدنی این استان بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha