اعزام برگزیدگان مسابقات قرآن «مدهامتان» کرمانشاه به مرحله کشوری
کد خبر: 4200993
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

اعزام برگزیدگان مسابقات قرآن «مدهامتان» کرمانشاه به مرحله کشوری

۹ برگزیده مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان کرمانشاه به مرحله کشوری این مسابقات روز‌های ۱۳ و ۱۴ اسفند به سنندج اعزام می‌شوند.

اعزام برگزیدگان مسابقات قرآن «مدهامتان» کرمانشاه به مرحله کشوری

پرستو خداداد، مسئول روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» به میزبانی شهر سنندج روز‌های ۱۳ و ۱۴ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام ۹ متسابق قرآنی در دو بخش بانوان و آقایان به این دوره از مسابقات، افزود: برگزیدگان راه یافته به مرحله نهایی این مسابقات از استان کرمانشاه در بخش آقایان فرشاد جهانگیری و علی فخاری در رشته اذان از کانون شهدای سنقر، رضا رحمانی در رشته قرائت تحقیق از کانون محبان علی‌اکبر(ع)، مبین سلطانی در رشته قرائت ترتیل از کانون عصر ظهور و دانیال کرمی قزلی در رشته قرائت تقلیدی از کانون ثارالله هستند.

خداداد تصریح کرد: در بخش بانوان یگانه رضایی در رشته قرائت ترتیل از کانون باقرالعلوم(ع)، نرگس آقایی در رشته قرائت ترتیل از کانون شهدای سنقر، رعنا آزادی در رشته قرائت ترتیل از کانون امام رضا(ع) و فاطمه جعفری در رشته حفظ کل از کانون توحید به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

یادآور می‌شود، مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، قرائت ترتیل، حفظ کل، مکبری، قرائت نماز با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان کرمانشاه برگزار شد,

انتهای پیام
captcha