راه‌یابی ۷ عضو کانون‌های مساجد کردستان به مرحله کشوری جشنواره مدهامتان
کد خبر: 4201697
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

راه‌یابی ۷ عضو کانون‌های مساجد کردستان به مرحله کشوری جشنواره مدهامتان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان از راه‌یابی ۷ نفر از اعضای کانون‌های مساجد کردستان به مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: این مسابقات روز‌های ۱۳ و ۱۴ اسفندماه در سنندج برگزار می‌شود.

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: هفت نفر از برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات ویژه اعضای کانون‌های مساجد راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، مکبری، قرائت نماز و با شرکت ۴۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان مرکزی برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان با اشاره به اسامی راه‌یافته‌گان به این دوره از مسابقات بیان کرد: مهران زند کریمی از کانون چهار یار نبی و سروش عبدالمحمدی از کانون شهدای انقلاب در رشته اذان زیر 16 سال، ادریس میرکی از کانون کوثر در رشته حفظ کل بالای 16 سال، رسول فتحی از کانون چهار یار نبی و آناهیتا اسدی از کانون حضرت علی(ع) در رشته قرائت ترتیل بالای 16 سال در این دوره از مسابقات با سایر شرکت‌کنندگان رقابت می‌کنند.

وی در پایان گفت: بنیامین ابراهیمی از کانون حضرت علی(ع) در رشته قرائت ترتیل زیر ۱۶ سال و علی شریفی از کانون مهدیه در رشته قرائت تقلیدی زیر ۱۶ سال نیز از دیگر شرکت‌کنندگان راه‌یافته کردستان به مرحله کشوری مسابقات مدهامتان هستند.

انتهای پیام
captcha