ملت ایران پای نظام و انقلاب هستند
کد خبر: 4201698
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز:

ملت ایران پای نظام و انقلاب هستند

حجت‌الاسلام علی دشتکی گفت: مردم در چهار دهه گذشته ثابت کرده‌اند که پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و هر جا که نیاز بوده در صحنه حضور داشته‌اند.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات و لزوم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی گفت: مردم در چهار دهه گذشته ثابت کرده‌اند که پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و هر جا که نیاز بوده در صحنه حضور داشته‌اند و امروز هم هیچ نیرویی نمی‌تواند آنها را از حضور در پای صندوق‌های رأی منع کند.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات پیش رو نماد شناخت و آگاهی آنهاست، افزود: امروز دشمن سعی دارد از هر طریقی که می‌تواند به نظام و انقلاب ضربه وارد کند و یکی از این روش‌ها کمرنگ جلوه دادن میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است به همین دلیل مردم باید بیش از گذشته به هوش باشند و این بار هم دسیسه آنها را خنثی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز اظهار کرد: شرکت در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است و هر کسی که می‌خواهد در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشد، ۱۱ اسفندماه پای صندوق رأی حاضر ‌شود.

دشتکی با تأکید بر اینکه حضور در انتخابات باید آگاهانه و انتخاب نامزد مورد نظر باید متناسب با واقعیت‌ها و با توجه به تجربیات نامزدها باشد، تصریح کرد: انتخاب نامزدی امین، شایسته، متعهد، مقاوم، توانمند و تابع محض ولایت نیاز امروز کشور است.

این مسئول با بیان اینکه هر شخص واجد شرایط باید دیگران را به حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کند، افزود: امنیت امروز ایران اسلامی نتیجه حضور رزمندگان، شهدا و مدافعان حرم در میدان نبرد حق علیه باطل است و تکلیف شرعی و وظیفه همه ماست که برای سرنگونی توطئه دشمنان در این صحنه حضور پررنگی داشته باشیم.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت انتخاب شایسته توضیح داد: انتخاب و گزینش افراد یک وظیفه بوده و نباید از روی احساسات و تعصبات صورت گیرد بلکه باید فردی را که انتخاب می‌کنیم صادق، اصلح، متدین، انقلابی، ولایی، خداترس و باتقوا باشد و مصالح عمومی را بر فردی اولویت دهد.

انتهای پیام
captcha