حضور حداکثری ملت در انتخابات قدرت‌نمایی مقابل استکبار است
کد خبر: 4202201
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
مشاور فرمانده کل سپاه:

حضور حداکثری ملت در انتخابات قدرت‌نمایی مقابل استکبار است

حجت‌الاسلام حسین طائب گفت: مشارکت پرشور در انتخابات امری ضروری است و باید مردم را برای حضور حداکثری در این حماسه ملی و انتخاب نمایندگان اصلح، توانمند و دلسوز، برای توسعه هرچه بیشتر کشور ترغیب کرد.

حجت‌الاسلام حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه و مسئول سابق اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه و مسئول سابق اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه هفتم، اسفندماه در همایش «تبیینی مبدأ تحول؛ منطق انتخابات در جمهوری اسلامی» که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز قدرت‌نمایی مقابل استکبار حضور مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب نماینده اصلح است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا ادعا دارد ایران را با فشار جنگ ترکیبی می‌توان پای میز مذاکره آورد، بیان کرد: اسرائیل نیز می‌گوید ایران را با ناامنی و جنگ کنترل شده می‌توان به این میدان وارد کرد. دشمن به‌دنبال این است که تصویر فساد را در برابر مبارزه با فساد در کشور، بزرگ‌تر جلوه دهد، بنابراین باید هوشیار بود و واقعیات را در جامعه تبیین کرد.

طائب با بیان اینکه دشمنان قصد داشتند تا ایران را بر سر دو راهی انقلاب یا انزوا قرار دهند، افزود: شکست جبهه غرب در بی‌ثباتی ایران منجر به اعتراف آنها به عدم امکان براندازی جمهوری اسلامی و همگرایی کشورهای منطقه با ایران شده است.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نماینده‌ای باید انتخاب شود که اقتصاد کشور را درک کند و به برنامه‌های اقتصادی شتاب ببخشد، تصریح کرد: این اتفاق مهم با مشارکت گسترده مردم در انتخابات اسفندماه و انتخاب افراد شایسته محقق می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی از اقدامات مؤثری که در این دوره از انتخابات رخ‌ داده مشارکت عالی صداوسیما با راه‌اندازی شبکه‌های اختصاصی به مناظرات انتخاباتی بوده و این اقدام فرصت را برای تبلیغات غیرواقعی دشمنان کاهش داده است.

طائب افزود: در برهه‌ای از زمان، حاکمیت دوگانه داشتیم و همه دنبال تعامل با کدخدا بودند، اما بعد از آن دوران انسجام داخلی شکل گرفت و درآمدزایی زیاد شد. دولت انقلابی روی کارآمد و نفتی که می‌گفتند نمی‌توانیم بفروشیم امروز برای فروش آن مانعی وجود ندارد. در آن زمان از محل فروش نفت، نفتی جنس وارداتی خریدند و کسی برای ساخت پالایشگاه تلاش نکرد، اما امروز سرمایه‌گذاری می‌شود تا پالایشگاه درست کنیم.

 مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در آن زمان می‌گفتند هواپیما و لوکوموتیو نمی‌توانیم بخریم، اما امروز در حال خریداری هستیم، گفت: در زیرساخت‌های نیروگاه برق کمبودهایی وجود داشت و دایم با قطعی برق در کشور مواجه بودیم. اما دولت انقلابی آمد و برای تجهیز زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاری کرد و اکنون مشکلات در این حوزه تا حد زیادی رفع شده است.

انتهای پیام
captcha