تجربه‌های قاضی آمریکایی از زیست قرآنی مردم مصر
کد خبر: 4202235
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

تجربه‌های قاضی آمریکایی از زیست قرآنی مردم مصر

اولین قاضی نابینا در آمریکا گفت: هیچ چیز بهتر از سفر به کشورهای اسلامی مانند مصر نیست، زیرا مردم آن از قرآن پیروی می‌کنند و به آموزه‌های دین مبین اسلام پایبند هستند که این امر باعث می‌شود نسبت به یاری دادن به افراد کم‌‌توان پیش‌گام باشند؛ قرآن زیباترین چیز است.

به گزارش ایکنا به نقل از الیوم السابع، ریچارد برنشتاین، اولین قاضی نابینا در ایالات متحده آمریکا برای آشنایی با افراد دارای معلولیت در مصر به این کشور سفر کرده است.

ریچارد برنشتاین، قاضی آمریکایی در گفت‌وگو با تلویزیون مصری الیوم السابع گفت: تصمیم گرفتم به مصر سفر کنم زیرا مردم این کشور را دوست دارم. مصری‌ها بسیار مهربان هستند و به افرادی مانند من که دارای معلولیت هستند اهمیت می‌دهند.

وی افزود: در واقع هیچ چیز بهتر از سفر به کشورهای اسلامی مانند مصر نیست، زیرا مردم آن از قرآن پیروی می‌کنند و به آموزه‌های دین مبین اسلام پایبند هستند که این امر باعث می‌شود نسبت به یاری دادن به افراد کم‌‌توان پیش‌گام باشند.

ریچارد برنشتاین، اولین قاضی نابینا در ایالات متحده آمریکا افزود: قرآن کریم یکی از زیباترین چیزهای موجود است، اگر نگوییم زیباترین، قرآن برای تمام سؤالات ما درباره زندگی، چگونه زیستن و چگونه فرد بهتری شدن پاسخ دارد.

وی درباره اینکه چگونه قاضی دیوان عالی ایالت میشیگان شده است گفت: من در رشته حقوق تخصص داشتم، زیرا تنها رشته‌ای است که می‌توانم به واسطه آن در زندگی مردم تغییر ایجاد کنم و در آخرین انتخابات با رأی میلیونی برگزیده شدم تا اینکه به‌عنوان قاضی دادگاه عالی میشیگان انتخاب شدم.

انتهای پیام
captcha