اعلام اسامی هیئت داوران شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان
کد خبر: 4202358
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

اعلام اسامی هیئت داوران شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان

اسامی هیئت داوران مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان، که در روز‌های ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه در شهر سنندج برگزار می‌شود، اعلام شد.

مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان

به گزارش ایکنا، مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مدهامتان طی روز‌های ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه به میزبانی کردستان و در شهر سنندج با رقابت ۲۸۰ نفر برگزار می‌شود.

در بخش آقایان، مسعود وادی‌پور به عنوان ناظر داوران، در رشته قرائت ترتیل و حفظ کل بالای ۱۶ سال، حسن ربیعیان داوری بخش صوت، علی‌اکبر ملکشاهی داوری بخش لحن، حسین اخوان‌اقدم داوری بخش وقف و ابتدا، عباس امام‌جمعه داوری بخش تجوید و محمدمهدی بحرالعلوم داوری صحت حفظ را به عهده دارد.

همچنین در رشته قرائت تحقیق و اذان بالای ۱۶ سال اساتیدی ازجمله حامد ولی‌زاده در بخش صوت، صالح اطهری‌فرد در بخش لحن، سعید رحمانی در بخش وقف و ابتدا و مهدی قره‌شیخلو در زمینه تجوید به داوری می‌پردازند. در رشته‌های قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل و اذان زیر ۱۶ سال نیز اساتیدی همچون مجتبی محمد‌بیگی در بخش صوت، مسعود نوری در بخش لحن، مهدی پریزاد در بخش وقف و ابتدا و کیوان حسینی در بخش تجوید داوری می‌کنند.

داوران بخش بانوان این دوره نیز اساتیدی ازجمله نسرین رضانیا، به عنوان ناظر داوران و در رشته قرائت ترتیل و حفظ کل بالای ۱۶ سال زهره مقدسی در بخش صوت، نجات صحاف در بخش لحن، هاجر حیدری در بخش وقف و ابتدا، مرجان نیاورانی در بخش تجوید و مریم سعیدی در بخش صحت حفظ داوری می‌کنند.

همچنین در رشته قرائت ترتیل و قرائت تحقیق بالای ۱۶ سال بانوان نیز اساتیدی همچون زهرا بهاری در بخش صوت، سمانه کوچکی در بخش لحن، فاطمه پرویزی‌نصرت در وقف و ابتدا و معصومه عباسی‌نظری در بخش تجوید داوری را به عهده دارند.

یادآور می‌شود در این دوره در بخش آقایان ۶۴ شرکت‌کننده بالای ۱۶ سال در رشته‌های قرائت ترتیل و حفظ کل و ۶۲ شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق و اذان حضور دارند. رشته‌های قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل و اذان برای گروه سنی زیر ۱۶ سال نیز برپا می‌شود.

در بخش بانوان نیز ۴۰ شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت ترتیل زیر ۱۶ سال و حفظ کل بالای ۱۶ سال با یکدیگر رقابت می‌کنند و در رشته قرائت ترتیل بالای ۱۶ سال و قرائت تحقیق نیز ۴۰ شرکت‌کننده حضور دارند.

انتهای پیام
captcha