انتخابات، نشان از اهمیت مردم در جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4202622
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
امیر غلامعلیان:

انتخابات، نشان از اهمیت مردم در جمهوری اسلامی است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش انتخابات را نشان از اهمیت مردم در جمهوری اسلامی دانست و گفت: برگزاری انتخابات‌ متعدد در انقلاب اسلامی نشانه مردم‌سالاری دینی و تصمیم‌گیری مردم در کشور است.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتشبه گزارش ایکنا از کرمان؛ سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش امروز، ۱۰ اسفندماه در همایش رأی اولی‌های ارتش با بیان اینکه یکی از ارکان نظام مقبولیت در میان آحاد جامعه است، گفت: مردم در عرصه‌های مختلف حمایت از نظام را نشان دادند و برگزاری انتخابات‌ متعدد در انقلاب اسلامی نشانه مردم‌سالاری دینی و تصمیم‌گیری مردم در کشور است.

وی با اشاره به مشارکت ۹۱ و نیم درصدی خانواده‌های ارتش در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، افزود: در انتخابات پیش رو نیز مردم در صنوف مختلف پای صندوق‌های رأی می‌آیند؛ همایش امروز رأی ‌اولی‌های خانواده ارتش نیز در واقع برای ابراز تبریک بلوغ سیاسی آنها است که با حضور آگاهانه نشان می‌دهند تهدیدات دشمن هیچ تأثیری بر حضور آنها در انتخابات ندارد.

امیر غلامعلیان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد که بخشی از آن نتیجه ندانم کاری و عدم توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب است اما این مشکلات قابل درمان است، ادامه داد: با وجود همه مشکلات اما مردم سر سوزنی از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کنند و این را در عرصه‌های مختلف نشان دادند و ما نیز با حضور خود، پشتیبانی از نظام را نشان می‌دهیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش تصریح کرد: دشمن به‌صورت جدی در خصوص رأی اولی‌ها کار و سرمایه‌گذاری می‌کند؛ هدف دشمن بدبین کردن این نسل نسبت به عقبه نظام است تا مغفول بار بیاید و به آینده نظام ناامید شود.

وی با بیان اینکه با انتخاب اصلح می‌توان مسیر درست را نشان داد، خطاب به رأی اولی‌های این همایش، گفت: از حق خود نگذرید و این مهم است هر کسی برای خود ارزش قائل باشد زیرا همان یک رأی که رهبر ممکلت دارد شما هم دارید و این نشانه اهمیتی است که جمهوری اسلامی به شما داده است.

امیر غلامعلیان بیان کرد: اگر عرصه را خالی کنیم کسان دیگری برای ما تصمیم گیری می‌کنند و این در حالی است که‌ مقام معظم رهبری از ابتدای امسال بر اهمیت این انتخابات تأکید دارند اما دشمن می‌خواهد فضا را برای کم رنگ کردن حضور، رنگین کند تا به اهداف خود برسد اما با ایجاد نشاط و امیدواری به آینده، باید خود را در عرصه تصمیم گیری دخیل بدانیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در پایان با بیان اینکه حتی یک رأی هم در سرنوشت سیاسی کشور اثر دارد اما دشمن به شدت دنبال القای این مسئله است که رأی ما تأثیری ندارد، گفت:‌ دشمن برای اینکه ما را از صندوق‌های رأی سرنوشت‌ساز دور کند حاضر است میلیاردها هزینه کند اما هر کسی که به جمهوریت و مقام معظم رهبری علاقه دارد باید پای صندوق رأی حاضر شده و با حضور خود گسترده مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنیم.

انتهای پیام
captcha