الازهر: کشتار آوارگان فلسطینی در غزه لکه ننگی بر پیشانی بشریت است
کد خبر: 4202848
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

الازهر: کشتار آوارگان فلسطینی در غزه لکه ننگی بر پیشانی بشریت است

مرکز اسلامی الازهر با صدور بیانیه‌ای، اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در هدف قراردادن آوارگان فلسطینی در غزه که منتظر کمک‌های غذایی بودند را به شدت محکوم کرد و این جنایت را لکه ننگی بر پیشانی بشریت دانست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «arabnews24.ca»، مرکز اسلامی الازهر مصر شامگاه پنجشنبه، 10 اسفندماه، با صدور بیانیه‌ای که در حساب کاربری این مرکز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حق آوارگان فلسطینی که در نزدیکی خیابان «الرشید» واقع در غرب غزه منتظر کمک‌های انسانی بودند را به شدت محکوم کرد.
 
در این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن آوارگان تشنه و گرسنه پس از قحطی‌های تحمیلی رژیم جنایت‌کار صهیونیست که باعث شهادت ده‌ها تن از آن‌ها و زخمی‌شدن صدها تن دیگر شد، لکه ننگی بر پیشانی بشریت است که در قبال رخدادهای غذا سکوت کرده‌اند.
 
مرکز اسلامی الازهر در این بیانیه تأکید کرد: این جنایت، جنایت جنگی جدیدی است که به کارنامه سیاه صهیونیست‌ها و کشتارهای وحشیانه آنها که حتی حیوانات جنگل هم از آن بری هستند، اضافه می‌شود.
 
الازهر در پایان این بیانیه از همه جهانیان خواسته که از خواب عمیق بی‌سابقه در تاریخ بشریت بیدار شوند و برای توقف این محاصره غیرانسانی بشتابند و این رژیم را وادار به عقب‌نشینی و توقف جنایت‌هایش در حق بی‌گناهان کرده و زمینه را برای حضور ایمن کاروان‌های کمک‌های بشردوستانه در مناطق غزه را فراهم کنند.
 
یادآوری می‌شود، اشغالگران صهیونیست روز پنجشنبه، 10 اسفندماه، به سمت هزاران شهروند فلسطینی که در منطقه «شیخ عجلین» واقع در غرب غزه منتظر رسیدن کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه بودند، شلیک کردند که براساس آخرین آمار، ۱۰۹ نفر شهید و صدها نفر دیگر مجروح شده‌اند.
انتهای پیام
captcha