جزئیات بیشتری از مسابقات «مدهامتان» اعلام شد
کد خبر: 4203081
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

جزئیات بیشتری از مسابقات «مدهامتان» اعلام شد

رقابت مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات «مدهامّتان» با حضور ۲۸۰ نفر از برگزیدگان مرحله استانی، از امروز ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم «مدهامّتان» از امروز ۱۲ اسفند آغاز می‌شود و متسابقان تا ۱۴ اسفندماه به میزبانی شهر سنندج با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در این مرحله ۲۸۰ نفر به مرحله کشوری راه یافتند که ۲۰۰ نفر آقا هستند. این رقابت‌ها صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴ الی ۱۸ برگزار می‌شود.

در این دوره در بخش آقایان ۶۴ شرکت‌کننده بالای ۱۶ سال در رشته‌های قرائت ترتیل و حفظ کل و ۶۲ شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق و اذان حضور دارند. رشته‌های قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل و اذان برای گروه سنی زیر ۱۶ سال نیز برپا می‌شود.

در بخش بانوان نیز ۴۰ شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت ترتیل زیر ۱۶ سال و حفظ کل بالای ۱۶ سال با یکدیگر رقابت می‌کنند و در رشته قرائت ترتیل بالای ۱۶ سال و قرائت تحقیق نیز ۴۰ شرکت‌کننده حضور دارند.

این مسابقات در بخش آقایان در اردوگاه شهید سلیمان‌خاطر در سنندج واقع در سه‌راه شالمان و در بخش بانوان در باشگاه فرهنگیان واقع در سه‌راه شالمان برگزار می‌شود.

اختتامیه این مسابقات نیز دوشنبه ۱۴ اسفند از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در مجتمع فجر سنندج با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار و در حاشیه این برنامه نیز تولیدات و فعالیت‌های هنری ـ قرآنی برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha