جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در لرستان
کد خبر: 4203311
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در لرستان

خیریه امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی لرستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های استان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کرده است.

جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمدبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت عید باستانی نوروز و عید سعید فطر خیریه امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی لرستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های استان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کرده است.

در اجرای این برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و اداره‌کل زندان‌های استان لرستان با خیریه امام علی(ع) مشارکت دارند.

مهلت شرکت در این برنامه و واریز وجوهات از ۱۳ اسفندماه تا ۲۲ فروردین‌ماه سال آینده اعلام شده است و علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‎توانند وجوهات نقدی خود را به شماره کارتی که از سوی این خیریه به نام انجمن حمایت از زندانیان متعلق به خیریه امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی لرستان نزد بانک پارسیان اعلام شده است، واریز کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به آیدی @Lorestanumed_ImamAli و @LumsimamAli مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha