مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان در گرگان برگزار شد
کد خبر: 4203339
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان در گرگان برگزار شد

نهمین دوره مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان شهرستان گرگان در دارالقرآن آموزش و پرورش گرگان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، نهمین دوره مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان شهرستان گرگان امروز، 13 اسفندماه در دارالقرآن آموزش و پرورش گرگان برگزار شد.

زهرا کریمی، مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش گرگان واحد خواهران با بیان اینکه این مسابقه نهمین دوره است که در گرگان برگزار می‌شود، گفت: مسابقات قرآن ویژه فرهنگیان با هدف اعتلای فرهنگ قرآنی در جامعه و به منظور شناسایی افراد مستعد در آموزش و پرورش برگزار شده است.

مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش گرگان واحد خواهران با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی اداری به صورت اتوماسیون ابلاغ شده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان با ثبت‌نام در https://my.medu.ir می‌توانستند در این دوره از مسابقات حضور پیدا کنند.

کریمی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی ویژه فرهنگیان تنها شامل همکاران رسمی، قراردادی و پیمانی است، افزود: در نظر داریم تا با شناسایی این بزرگواران برای ترویج فرهنگ قرآنی و جذب دانش‌آموزان در مدارس از ظرفیت آنان بهره ببریم.

وی با تأکید بر اینکه مسابقات قرآن ویژه فرهنگیان در چهار رشته قرائت، حفظ(حفظ کل و حفظ 10 جز)، نهج البلاغه و احکام برگزار شده است، ادامه داد: در رشته احکام 35 نفر، رشته قرائت 15 نفر، رشته نهج‌البلاغه 45 نفر، رشته حفظ کل 4 نفر و در رشته حفظ 10 جزء 8 نفر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام
captcha