درخشش ۲ نماینده چهارمحال‌وبختیاری در بزرگ‌ترین رویداد قرآنی مساجد کشور
کد خبر: 4203601
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶

درخشش ۲ نماینده چهارمحال‌وبختیاری در بزرگ‌ترین رویداد قرآنی مساجد کشور

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» با تجلیل از برگزیدگان این رویداد در سنندج به پایان رسید و ۲ نماینده از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری حائز عناوین برتر شدند.

محمد اسماعیلی، قاری نوجوان چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، آیین اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» شامگاه گذشته، ۱۴ اسفندماه با حضور مسئولان و فعالان این عرصه در سنندج برگزار شد و این دوره از مسابقات با تجلیل از برگزیدگان به‌کار خود پایان داد که ۲ نماینده از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری حائز عناوین برتر شدند.

قاری نوجوان «محمد اسماعیلی» از کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب‌الامر(عج) شهرکرد در رشته قرائت تقلیدی زیر ۱۶ سال مقام نخست را در این دوره از مسابقات کسب کرد.همچنین، «سحر میرزاخانی»، بانوی قرآنی کانون فرهنگی هنری صابر شهرکرد نیز در رشته قرائت تحقیق بالای ۱۶ سال حائز رتبه سوم شد.

مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» با حضور ۲۸۰ برگزیده کشوری از ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه در سنندج برگزار شد که از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ۶ نماینده در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی و اذان شرکت داشتند.

گفتنی است، امسال در مجموع، ۳۱۸ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha