ایکنا رسانه برتر ستاد دهه فجر چهارمحال‌وبختیاری شد
کد خبر: 4203891
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

ایکنا رسانه برتر ستاد دهه فجر چهارمحال‌وبختیاری شد

همایش تجلیل از دست‌اندرکاران و فعالان کمیته‌های ستاد دهه فجر چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد و از خبرگزاری ایکنا به‌عنوان رسانه برتر تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از ایکنا

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، همایش «نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های اسلامی» امروز، ۱۶ اسفندماه با حضور رؤسا، فعالان و اعضای کمیته‌های ستاد دهه فجر استان، مبلغان، روحانیون و فعالان رسانه و فضای مجازی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد و از فعالان این عرصه تجلیل به عمل آمد.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در این همایش با اشاره به اینکه «مردم» کلیدواژه امامین انقلاب است، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پس از اتکا به خداوند متعال، همواره بر قدرت مردم و مفاهیمی همچون مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌محوری تأکید داشته‌اند و حضور مردم در صحنه را مهم می‌دانند.

وی با ذکر اینکه در هر برهه که به ساختار مردمی بی‌اعتنایی شده دچار شکست شده‌ایم، ادامه داد: هر جا در دنیا، قدرت‌ها بر مردم تکیه کرده و مردم‌سالاری را پیشه راه ساختند به موفقیت دست یافتند و مانا شدند. انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تمامی صحنه‌های انقلاب و پیشرفت کشور با حضور مردم به پیش رفته و تمامی توطئه‌ها نیز با حضور مردمی خنثی شده است.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: نمونه بارز حضور مردمی را در ۲۲ بهمن امسال شاهد بودیم که با چه شور و عظمتی حماسه آفریدند؛ همچنین در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان شاهد بودیم که مردم به‌صورت خودجوش یک استقبال بی‌نظیر را به نمایش گذاشتند.

حیدری حضور پرشور مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را نیز یادآور شد و توضیح داد: انتخابات از چنان اهمیتی برخوردار است که مقام معظم رهبری روز گذشته از تعبیر «جهاد» برای حضور در این عرصه سیاسی یاد کردند. شاهد بودیم که ۲۵ میلیون نفر طی یک روز پای صندوق‌های رأی رفتند و یک حماسه آفریدند و در استان ما نیز بالغ بر نیمی از واجدین شرایط رأی‌دهی در انتخابات شرکت کردند.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با تصریح اینکه این مردم همیشه در صحنه شایسته خدمت‌رسانی هستند، افزود: قدر این مردم را باید همه ما بدانیم و پاسخ به این حماسه مردمی را باید با خدمت بدهیم. مردم برای ما یک فرصت هستند که باید قدر بدانیم زیرا دشمن هدف‌گذاری کرده بود که کسی در این انتخابات حضور پیدا نکند اما دیدیم که تمام توطئه‌ها خنثی شد.

یادآور می‌شود، در این همایش خبرگزاری ایکنا به‌عنوان رسانه برتر عرصه خبر و اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر چهارمحال و بختیاری معرفی و تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha