اعلام برنامه‌های جنبی نمایشگاه قرآن و عترت یزد
کد خبر: 4204107
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

اعلام برنامه‌های جنبی نمایشگاه قرآن و عترت یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اعلام برنامه‌های جنبی دهمین نمایشگاه قرآن و عترت این استان، از برگزاری محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در این نمایشگاه خبر داد.

احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزداحسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در جریان برگزاری دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان در گفت‌وگو با ایکنا از یزد گفت: این نمایشگاه در آستانه ماه مبارک رمضان و از 17 اسفندماه در تالار مرکزی یزد آغاز به‌کار کرد و به مدت پنج روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن یزد به‌عنوان اولین استان اضافه کرد: در این نمایشگاه که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برپا شد، غرفه‌های متنوعی در نظر گرفته شده و تمرکز ویژه‌ای در حوزه نوآوری‌های قرآن و فضای مجازی و قرآن دارد.

عابدی ادامه داد: در این نمایشگاه از شرکت‌های دانش‌بنیان و مؤسساتی که در سراسر کشور محصول دارند دعوت شد که از استان‌های قم، مشهد، تهران و شیراز حضور دارند و محصولات خود را عرضه می‌کنند. در کنار آن مؤسسات قرآنی استان نیز برای معرفی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می‌دهند. همچنین غرفه‌ای ویژه برای معرفی طرح بالندگی چهار هزار شهید چهار هزار حافظ قرآن کریم و طرح بزرگ جلسات خانگی قرآن کریم ایجاد شده تا به‌صورت ویژه به معرفی این طرح‌ها بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه‌های جنبی نمایشگاه گفت: دو شب برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در سالن ماه تالار مرکزی برگزار می‌شود. همچنین محفل بزرگ قرآنی با حضور سعید پرویزی و امیرحسین رحمتی از نفرات اول مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، محمدحسن حسن‌زاده نفر اول مسابقات بین‌المللی قطر و امیرحسین انواری نفر اول مسابقات ملی مُدهامتان را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: این محفل امشب، از ساعت 19 در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت و با حضور پیشکسوتان، اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم و اقشار مختلف مردم در سالن ماه تالار مرکزی یزد واقع در امامشهر، بلوار امام حسین(ع) برگزار می‌شود که از همه اقشار مختلف به‌ویژه جامعه قرآنی استان برای بازدید از نمایشگاه و حضور در این محفل دعوت به عمل می‌آید.
انتهای پیام
captcha