رشد پذیرش مسافران نوروزی در مدارس کردستان
کد خبر: 4206955
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶

رشد پذیرش مسافران نوروزی در مدارس کردستان

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان از افزایش استقبال مسافران نوروزی از مراکز اسکان فرهنگیان نسبت به مدت مشابه نوروز ۱۴۰۲ در این استان خبر داد.

هاشم ناظمی‌‍جلال مدیرکل آموزش و پرورش کردستان

هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، ۲ هزار و ۲۱۹ خانوار شامل ۱ هزار و ۵۶۵ خانوار فرهنگی و ۶۵۴ خانوار غیرفرهنگی در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان در سراسر استان پذیرش شده و در مدارس کردستان اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد مسافران نوروزی فرهنگی به تعداد ۷ هزار و ۲۴۲ نفر و مسافران غیرفرهنگی به تعداد ۲ هزار و ۹۴۷ نفر بوده است، افزود: بر این اساس تا روز شنبه چهارم فردوین‌ماه، ۱۰ هزار و ۱۸۹ نفر در مدارس استان اقامت داشته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به آمار دیگری در این زمینه اشاره و بیان کرد: تاکنون آمار اسکان نوروزی آموزش‌و‌پرورش کردستان به ۱۸ هزار و ۳۴۰ نفرروز رسیده است.

وی گفت: ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ فعالیت داشته و پذیرای همکاران فرهنگی و مسافران نوروزی در قالب ۷۹ مدرسه و ۶۱۹ اتاق با سطوح ویژه، الف، ب و ج خواهند بود.

انتهای پیام
captcha