فعالیت 243 مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس
کد خبر: 4207186
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

فعالیت 243 مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فعال بودن 243 مرکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز، از مراجعه 26 هزار و 929 نفر به این مراکز، از 29 اسفند سال گذشته تا 5 فروردین سال جدید خبر داد.

عباس رضاییان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، عباس رضاییان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 7 فروردین در حاشیه بازدید از خدمات جامع سلامت شیراز  با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم استان و مسافران نوروزی در 243 مرکز خدمات جامع سلامت فارس در نوروز 1403، از مراجعه 26 هزار و 929 نفر به این مراکز، از 29 اسفند سال گذشته تا 5 فروردین سال جدید خبر داد.

وی گفت: این خدمات در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت‌های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیناسیون کودکان و مراقبت بیماری‌ها به مردم و مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

رضاییان‌زاده با تاکید بر تداوم ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت گفت: حضور فعال پزشکان و دیگر کارکنان حوزه بهداشت، موجب حفظ امنیت روانی جامعه در حوزه سلامت، در ایام تعطیلات می‌شود و در همین راستا، این خدمات با هدف رضایتمندی مردم، تا پانزدهم فروردین تداوم دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد با مشارکت هم استانی‌ها و مسافران در زمینه رعایت نکات بهداشتی، شاهد حفظ سلامت عمومی جامعه در این ایام باشیم.

انتهای پیام
captcha