ایکنا در تبلیغ مفاهیم قرآنی موفق عمل کرده است
کد خبر: 4207264
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی مرکزی:

ایکنا در تبلیغ مفاهیم قرآنی موفق عمل کرده است

حجت‌الاسلام اسماعیل شریفی بیان کرد: ایکنا تمام هم و غم خود را برای انعکاس اخبار قرآنی گذارده و سعی دارد تا با نشان دادن فعالیت‌های این حوزه در راستای نشر هرچه بیشتر مضامین قرآنی در جامعه گام بردارد. این رسانه در تبلیغ مفاهیم دینی و قرآنی موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام اسماعیل شریفی، رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی مرکزی

حجت‌الاسلام اسماعیل شریفی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، ضمن تبریک سالروز تأسیس خبرگزاری ایکنا، با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی در چند دهه اخیر بسیار مورد توجه بوده و نتایج بسیار خوب همچون تربیت حافظان و قاریان ملی و بین‌المللی را به دنبال داشته است، اظهار کرد: خبرگزاری ایکنا در دو دهه عمر خود توانسته آثار خوبی برجای بگذارد.

وی با بیان اینکه دهه سوم عمر ایکنا باید پرفروغ‌تر و اثرگذارتر از 20 سال گذشته باشد، اظهار کرد: این مجموعه خبری بین‌المللی است و با توجه به این امتیاز می‌تواند در راستای گسترش فرهنگ قرآنی در جهان تلاش مضاعف داشته باشد. همه ما به نوعی مکلف به ترویج فرهنگ قرآنی هستیم و ایکنا در این زمینه رسالت سنگین‌تری برعهده دارد.

شریفی با اشاره به اینکه ایکنا تمام هم و غم خود را برای انعکاس اخبار قرآنی گذارده و سعی دارد تا با نشان دادن فعالیت‌های این حوزه در راستای نشر هرچه بیشتر مضامین قرآنی در جامعه گام بردارد، ادامه داد: این رسانه در تبلیغ مفاهیم دینی و قرآنی موفق عمل کرده است.

وی بیان کرد: برقراری ارتباط این رسانه با دستگاه‌ها و ادارات نشان از پیگیری و پویایی این مجموعه دارد. امید است با برقراری ارتباط و تعامل بیشتر و پرداختن به سوژه‌های قرآنی استان اتفاقات خوبی را در سطح استان شاهد باشیم و این رویدادها به سمع و نظر عموم مردم برسد.

شریفی با اشاره به اینکه ایکنا با در اختیار داشتن ظرفیت‌های لازم کارها و برنامه‌ها بهتر پیش خواهد رفت، اضافه کرد: این مجموعه خبری چشم و گوش جامعه قرآنی است. خبرنگاران حوزه ایکنا برخوردار از دقتی هستند که سایرین از این امتیاز برخوردار نیستند. بر مدیران و فعالان قرآنی واجب است که با این رسانه تعامل بیشتر داشته باشند و آنان را حمایت کنند.

انتهای پیام
captcha