ساماندهی 500 نفر نیروی بازرس ویژه در اطراف حرم مطهر رضوی
کد خبر: 4207510
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶

ساماندهی 500 نفر نیروی بازرس ویژه در اطراف حرم مطهر رضوی

سرپرست دفتر بازرسی استانداری خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ نفر نیروی بازرس به عنوان بازرسین ویژه خاص حرم مطهر رضوی ساماندهی شده است که نقطه عطف این امر این است که طی بررسی بازرسان متوجه شده‌ایم که چرخه کیفی تغییر پیدا کرده است و تاحد زیادی رضایت بیان شده است

ساماندهی 500 نفر نیروی بازرس ویژه در اطراف حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محسن نجات سرپرست دفتر بازرسی استانداری خراسان رضوی، در دومین نشست خبری «ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی» که امروز ۹ فروردین‌ماه، در هتل ارغوان برگزار شد، اظهار کرد: نقطه قوت سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۲ شکل‌گیری کمیته خدمات سفر بوده است. زیرا در طی این طرح برنامه‌ریزی شده است که 1200 نفر بازرس در سطح شهر مشغول فعالیت باشند. بخشی از این بازرسین توسط کمیته‌های مختلف و بخشی به صورت محسوس و نامحسوس درجریان هستند. 

وی ادامه داد: ۵۰۰ نفر نیروی بازرس به عنوان بازرسین ویژه خاص حرم مطهر رضوی ساماندهی شده است که نقطه عطف این امر این است که طی بررسی بازرسان متوجه شده‌ایم که چرخه کیفی تغییر پیدا کرده است و تاحد زیادی رضایت بیان شده است. همچنین ۱۱ هزار تماس در سامانه ارتباط مردمی استانداری ثبت شده است که طی آن شاخص‌های مثبت ارزیابی‌ها به صورت کامل واضح بوده است و بحمدلله شرایط خوبی را در سطح کشور تا امروزه دارا هستیم. 

در ادامه مصطفی نصیری مدیر کل راه‌آهن خراسان رضوی، ۷۷ رام قطار برای مشهد پیش‌بینی شده است که تاخیر قطارهای راه‌آهن درحد صفر است و در این دوران قطار کامل اعزام می‌شود و ظرفیت آن نسبت به گذشته مطلوب‌تر است.

وی ادامه داد: خواهشمند هستیم که در زمان سوار شدن مسافران به قطار، همنامی بلیط و کارت شناسایی صورت گیرد و به آن توجه نمایند تا در روند این امر سهیم باشند. 

۳۰درصد تخفیف ویژه عید فطر برای زائرین خانه‌محور 

در ادامه محمود مادرشاهیان رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی اظهار کرد: برای عید فطر ۳۰ درصد تخفیف ویژه برای زائران خانه‌محور صورت خواهد گرفت. زائران خانه‌محور کسانی هستند که در خانه‌ها اقامت یافته و در آنجا سکونت می‌یابند. 

وی بیان کرد: خبر پیدا کردن و تخلفات گوشت الاغ و اسب در مشهد، خبری کذب بوده است، زیرا داستان در این مورد است که قصابی گوشت توزیع می‌کرده است و آن را برای هتلی برای نمونه برده بوده است و بدون استفاده از آن، گزارش داده و از آن جلوگیری شده است. بنابراین هیچ استفاده‌ای از این گوشت‌ها نشده است و اعلام این موضوع باعث کاهش زائر در شهر مشهد شده است.

انتهای پیام
captcha