تلاوت قرآن باعث تقویت بصیرت می‌شود
کد خبر: 4207524
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

تلاوت قرآن باعث تقویت بصیرت می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تلاوت قرآن و حضور در مراسم و محافل قرآنی دلها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند و و باعث قوی شدن اعتقادات و افزایش بصیرت می‌شود و کسانی‌که با قرآن مأنوس شوند هیچوقت از الطاف الهی به‌دور نمی‌مانند و گمراه نمی‌شوند.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش

به گزارش ایکنا از گیلان، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران امشب، 9 فروردین‌ماه در محفل نورانی انس با قرآن کریم که در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت برگزار شد، تدبر و تفکر در قرآن را رمز پیروزی در برابر دسیسه دشمنان دانست و اظهار کرد: امروز تمرکز دشمن بر این بوده که ما را از قرآن و عترت دور نماید و بر این باور است که با بذر نا امیدی و تفرقه می‌شود ملت ایران را شکست دهد.

وی افزود: قدر این فرصت‌های معنوی را بدانید، دشمنان فرصت دیدن این جمع‌ها و وحدت شما را ندارند، آنها دائما توطئه و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کنند.

امیر ایرانی پیشرفت‌های ایران اسلامی و قدرت نیروهای مسلح را زبانزد دانست و گفت: همه این موفقیت در ذیل سایه ولایت به‌وجود می‌آید، جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان کشور ماست که بصیرت و پیروی از منویات رهبر خنثی کننده توطئه دشمنان است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: تلاوت قرآن و حضور در مراسم و محافل قرآنی دلها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند و و باعث قوی شدن اعتقادات و افزایش بصیرت می‌شود و کسانی‌که با قرآن مأنوس شوند هیچوقت از الطاف الهی به‌دور نمی‌مانند و گمراه نمی‌شوند.

گفتنی است، امیدرضا رحیمی، حافظ کل قرآن کریم و نفر اول رشته حفظ کل چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال ۱۴۰۲ به تلاوت آیات وحی پرداخت و همچنین در این محفل نورانی که با حضور کارکنان سپاه و فراجا برگزار شد از دو خانواده شهید قرآنی و تعدادی از نونهالان قرآنی دختر و پسر پس از اجرای برنامه‌های قرآنی تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha