مراسم محوری گرامیداشت ۱۲ فروردین در بجنورد برگزار شد
کد خبر: 4207805
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۷

مراسم محوری گرامیداشت ۱۲ فروردین در بجنورد برگزار شد

مراسم محوری گرامیداشت ۱۲ فروردین در بجنورد و در آستان امامزاده سید عباس(ع) با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

مراسم محوری ۱۲ فروردین در بجنورد برگزار شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی شب گذشته در مراسم محوری گرامیداشت ۱۲ فروردین در آستان امامزاده سیدعباس (ع ) بجنورد جمهوری اسلامی را نتیجه انقلابی دانست که ارزش‌ها را دگرگون کرد و به مردم ایران عزت بخشید . 

وی نقش رهبری دینی و تبعیت مردم از رهبری دینی را در شکل‌گیری انقلاب مهم و محوری خواند و به صورت اجمالی به تحولات بزرگی که انقلاب در حوزه‌های مختلف ایجاد کرد، اشاره کرد.
 
وی ادامه داد: نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری اقدامی حکیمانه برای پیشگیری از فتنه‌ها و خصومت‌های استکبار و نقطه عطف دیگری در مسیر حرکت انقلاب است.
 
حسین‌نژاد يوم الله 12 فروردين را تجلی و یادآور یک هدایت تاریخی و تبعیت مردمی دیندار و بیدار از بنیان گذار جمهوری اسلامی عنوان کرد، افزود: ارشاد و راهنمایی‌های امام و وفاداری مردم در ادامه سبب شد تا  به رغم توطئه‌‌های بسيار دشمن، اما انحرافی در این حرکت و انقلاب ایجاد نشود.
 
حسین نژاد اظهارکرد: همان گونه که در دوران دفاع مقدس جنگ به دست مردم اداره و به پیروزی رسید اکنون نیز جنگ اقتصادی‌ مردمی اداره خواهد شد.
 
استاندار خراسان‌شمالی گفت: با تاکید مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال یک تکلیف برای همه ولایتمداران ایجاد شده است تا زمینه تلاش مضاعف و مشارکت تمام اقشار جامعه جهت پیشرفت و رسیدن به اهداف ایجاد شود.
انتهای پیام
captcha