جزءخوانی قرآن کریم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد
کد خبر: 4207882
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

جزءخوانی قرآن کریم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد

امسال نیز طبق سنوات گذشته طرح قرآنی جزءخوانی قرآن کریم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) محله تولیددارو قم، با حضور بیش از ۲۰ قاری و حافظ و جمع کثیری از خواهران و برادران رده‌های مختلف سنی، در حال برگزاری است.

جزخوانی قرآن کریم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شدصادق فریدی، مسئول دارالقرآن و نهج‌البلاغه مسجد حضرت ولیعصر(عج) در گفت‌وگو با ایکنا از قم، اظهار کرد: بحمدلله امسال نیز طبق سنوات گذشته طرح قرآنی جزءخوانی قرآن کریم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) محله تولیددارو قم با همت و همکاری نمازگزاران و بسیجیان پایگاه شهیدان آبکار با حضور بیش از ۲۰ قاری و حافظ و جمع کثیری از خواهران و برادران رده‌های مختلف سنی، در حال برگزاری است که از علاقه‌مندان نوجوان و جوان نیز دعوت به حضور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی از برنامه‌های جنبی است، ادامه داد: امسال با نظر شورای محترم قرآنی مسجد نیمه اول ماه جزءخوانی قرآن کریم بعد از افطار برگزار شد و نیمه دوم ماه بعد از نماز ظهر و عصر در حال برگزاری است.

فریدی بیان کرد: بحمدلله اجرای مسابقه حضوری و جُنگ قرآنی به همراه اهدای جوایز توسط حاج آقا حسین ایرانی قمی و استاد مهدی باقرزاده و استاد سجاد اصفهانی از برنامه‌های جذاب قرآنی این محفل نورانی است.

انتهای پیام
captcha