مومن انقلابی گوش به فرمان ولی فقیه است
کد خبر: 4208499
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

مومن انقلابی گوش به فرمان ولی فقیه است

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز گفت: مؤمن انقلابی یعنی کسی که گوش به فرمان ولی فقیه است و اگر گفت حمله، درنگ نکند و اگر گفت آرام، لحظه‌ای تکان نخورد.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز

حسین امیدیان، دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دشمنان در قبال صدمات متعددی که از سپاه و نیروی قدس خورده‌اند، اقدام به بمباران کرده‌اند. آنها تاکنون در این سطح با ما درگیر نشده بودند که اسرائیل کنسولگری ایران که جزئی از خاک این کشور است را مورد حمله قرار دهند.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی چند راه پیش رو داریم؛ یکی اینکه انفعال داشته باشیم که کاملاً غلط است، دیگری اینکه ما تعیین کنیم چه اتفاقی بیفتد که در این صورت جریان صفین رقم می‌خورد. در این جنگ چرا برد به باخت تبدیل شد؟ چون دیگران به جز حضرت علی (ع) می‌خواستند تعیین تکلیف کنند.

امیدیان مطرح کرد: فراموش نکنیم که تعیین چگونگی دفاع از دین بر عهده امام است و ما باید تابع فرمان و محافظ او باشیم. امام در جایی دستور حمله و در جایی دستور مذاکره می‌دهد، در شرایطی فریاد و در جایی سکوت را بر می‌گزیند. تشخیص قالب حمله به دشمن با امام جامعه است.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز دومین راه را تلاش برای تحمیل مدل جنگ به امام دانست و عنوان کرد: سومین راه مطالبه است. اینکه به امام جامعه بگوییم همه ما گوش به فرمان شما هستیم، روی ما حساب کرده و هر دستوری صادر کنید جان‌های ما هست و ذره‌ای از فرمان شما تخلف نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه این راه درست است، خاطرنشان کرد: عده‌ای مطالبی را مطرح می‌کنند مبنی بر اینکه رهبر فرمان داده، چرا اجرا نمی‌شود؟ و … یکی از اختیارات و وظایف مقام معظم رهبری صدور فرمان جنگ و صلح بوده و ایران نیز کشوری بر اساس قانون است و در مواقع لزوم فرماندهان نظامی جان بر کف هستند.

امیدیان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب باید دستور بدهند که چگونه مبارزه کنیم. در پیام اخیر مقام معظم رهبری فرموده‌اند که رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد و آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول قوه الهی. خیلی سخت است درک معنای اینکه رهبر هنوز فرمان خاصی صادر نکرده است؟

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز افزود: خیلی دشوار است دریابیم که منظور مقام معظم رهبری این نیست که چرا تاکنون حمله نکرده‌اید؟ آیا سخت است فهم این موضوع که سپاه به درستی اقدام کرده که منتظر است فرمانده معظم کل قوا به آن دستور بدهد که چه کاری انجام دهد؟

به گفته وی، احساس می‌کنم در این بخش دو گروه در حال مقابله با فرمان امام هستند؛ یکی کسانی که نفوذی هستند و دیگری عده‌ای که در جنگ شناختی دچار اشکال شده‌اند و فریب این گروه را می‌خورند. ما هم در دل خود نباید از رفتار ولی فقیه و امام جامعه نگران باشیم، باید اهل مبارزه، گوش به فرمان و جان بر کف باشیم.

امیدیان گفت: اگر از این شرایط خارج شویم یعنی ولایتمدار نیستیم. فکر نکنیم که سابقه مبارزه، با صدای بلند حرف زدن، فریاد کشیدن و از جنگ صحبت‌کردن نشانه‌های انقلابی‌گری است، مؤمن انقلابی یعنی کسی که گوش به فرمان ولی فقیه است و اگر گفت حمله، درنگ نکند و اگر گفت آرام، لحظه‌ای تکان نخورد.

انتهای پیام
captcha