توزیع بیش از 2200 بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
کد خبر: 4210182
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

توزیع بیش از 2200 بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از توزیع بیش از 2 هزار و 200 بسته حمایتی تحصیلی به ارزش 20 میلیارد ریال در سطح مدارس مناطق کم برخوردار استان خبر داد.

بسته تحصیلی حمایتیبه گزارش ایکنا از فارس، مجید بذرافکن، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس امروز، 25 فروردین در حاشیه توزیع بسته‌های حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار شیراز از توزیع بیش از 2 هزار و 200 بسته حمایتی تحصیلی به ارزش 20 میلیارد ریال در سطح مدارس مناطق کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های حمایتی به همت خیران میان مدارس ابتدایی مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه فارس با نرخ پوشش تحصیلی 98 درصدی دوره ابتدایی جایگاه خوبی دارد، افزود: استان فارس دارای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به دلایل مختلفی از جمله اجتماعی، جسمی، اقتصادی، فرهنگی و ....، است لذا در راستای کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی لازم‌التعلیم‌ها، مجمع خیرین تعلیم و تربیت در یک امر خداپسندانه اقدام به تهیه بسته‌های حمایتی تحصیلی ویژه دانش‌آموزان کم برخوردار شامل کیف و کفش و لوازم‌التحریر کرده است.

بذرافکن تصریح کرد: اقلام حمایتی ویژه دانش‌آموزان کم برخوردار نواحی چهارگانه شیراز و شهرستان مرودشت به مدارس تابعه ارسال می‌شود.

ایرج شاعلی، مدیرعامل مجمع خیرین تعلیم و تربیت فارس نیز اظهار کرد: در راستای خدمت به نظام تعلیم و تربیت تعدادی از خیرین اقدام به راه‌اندازی مجمع خیرین تعلیم و تربیت کرده‌اند تا در همه زمینه‌ها با نظام تعلیم و تربیت همکاری کنند.

وی افزود: عوامل بسیاری دربازماندگی از تحصیل سهیم هستند لذا خیرین تلاش دارند زمینه ادامه تحصیل را این بازماندگان را فراهم کنند.

شاعلی ادامه داد: دو سیاست، پیشگیری از بازماندگی از تحصیل و نگه‌داشتن دانش‌آموزان بازگردانده در فرآیند تحصیلی همواره در دستور کار مجمع خیرین تعلیم و تربیت قرار دارد. 

انتهای پیام
captcha