شیعیان رژیم سفاک صهیونیست را از صفحه روزگار حذف می‌کنند
کد خبر: 4210399
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
آیت‌الله علی اکبر رشاد:

شیعیان رژیم سفاک صهیونیست را از صفحه روزگار حذف می‌کنند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: از دیشب بار دیگر تاریخ ورق زده شد و تاریخ بشر معاصر، تاریخ غرب آسیا و خاورمیانه و تاریخ جهان اسلام به گونه‌ای دیگر ورق خورد.

علی اکبر رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله علی اکبر رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در درس خارج فقه و اصول طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) در واکنش به اقدام جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این فتح الفتوح خیبر شکن را به ساحت قدسی حضرت حجت(عج)، به محضر مقام معظم رهبری و به فرزندان و یاران آن بزرگوار در جبهه نبرد به ویژه سپاه همیشه قهرمان تبریک عرض می‌کنیم. این پیروزی عظیم اصحاب امیرالمومنین(ع) و شیعیان و شیفتگان یک اتفاق عظیم را در تاریخ منطقه و تاریخ اسلام و تاریخ جهان رقم زد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: از دیشب بار دیگر تاریخ ورق خورد و تاریخ بشر معاصر، تاریخ غرب آسیا و خاورمیانه و تاریخ جهان اسلام به گونه‌ای دیگر رقم و مقطع جدیدی آغاز شد و شیعیان امیرالمومنین(ع) نشان دادند همان‌گونه که با خیبر گشایی، امیرالمومنین(ع) مهر مرگ، بر صفحه حیات یهودیت زد، باز این شیعیان هستند که رژیم اسرائیل قدارِ، جبار و جعلی را از صفحه روزگار حذف می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز تنها نیرویی که در سراسر جهان از مظلومین دفاع می‌کند و در مقابل استکبار، تعدی، تجاوز، جباریت و کفر و کبر می‌ایستد، جبهه شیعیان و شیفتگان آن حضرت هستند.

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خاطرنشان کرد: این پیروزی را به فرمانده قهرمان و شجاع و مدبر و مدیر و کاردان و مقتدر و قدرتمند، اما مظلوم این جبهه عظیم تبریک عرض می‌کنیم و به خاطر نعمت وجود این مرد بزرگ و عبد صالح خدا به بارگاه خدا سجده سپاس می‌ساییم و شکر گذاریم.

رشاد بیان کرد: ملت ایران از رهبری برخوردار است که در کره زمین بی نظیرند در حالی که امروز در سراسر جهان و اکثر سرزمین‌ها، فرمانروایان، امیران، سلاطین و روسای جمهور عموما افراد فاسق و فاجری هستند، اما تنها این نقطه از جهان از کره زمین است که یک عابد و زاهد فقیه و سیاستمدار، مجاهد و شجاع و عدالت خواه و پناه مظلومان در راس امور است.

رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران افزود: شخصیتی جامع که تاریخ اسلام نظیرش را کمتر دیده و به سرانگشت تدبیر و تفکر و زهد و توسل توانسته است در نقطه نقطه منطقه ارتشی را سامان دهد و ایران امروز دو ارتش ندارد و در حال حاضر در سراسر منطقه ما چندین ارتش داریم که هر یک به تنهایی از عهده نبرد با صهیونیسم بر می‌آیند و برای مقابله با ابرقدرت پوشالی قادرند آمریکا را به بازی بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رشادت مردم یمن اشاره کرد و گفت: ملتی که تا ۸ سال قبل با پای برهنه و پارچه به کمر و خنجری که به سینه بسته و با سلاح بسیار قدیمی متعلق به صد سال پیش می‌جنگید، امروز بوسیله موشک با ابرقدرت کره زمین مقابله می‌کند و کشتی آنها را تصرف می‌کند و در داخل کشتی نماز عید فطر برپا می‌کند و این به استهزا گرفتن قدرت آمریکاست.

آیت‌الله رشاد عنوان کرد: یکی از گروه‌های مقاومت که محصورترین گروه در کره زمین است، سالها در حصر بوده، به تنهایی در مقابل رژیم اسرائیل ۷ ماه ایستاد، به گونه‌ای که به هیچ هدفی دست نیافت. ما در نقطه به نقطه منطقه ارتش مستقل جهادی داریم و این آن چیزی است که دنیای کفر را از ما هراسناک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما از اطاعت به سرافرازی‌ها رسیدیم. زمانی بود برای تولید فشنگ هم مشکل داشتیم، برای سیم خادار هم باید منت دولت‌ها را می‌کشیدیم، هیچ جای کشورمان از موشک‌های عاریتی صدام در امان نبود، اما امروز هیچ جای دنیا از دشمنان اسلام، تشیع و ایران از موشک‌های ما در امان نیست و هراس دارند.

آیت‌الله رشاد تصریح کرد: دیشب تاریخ یگری رقم خورد و مبدا تاریخ جدیدی به وجود آمد، باید تاریخ منطقه را به قبل از شب ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ و بعد از آن زمان تقسیم کنیم، همه چیز در منطقه و در جهان تغییر می‌کند. همان شب آمریکایی‌ها گفتند این بزرگترین موشک باران تاریخ است و هیچ‌وقت در تاریخ جبهه‌ای، جبهه دیگر را موشک باران نکرده است که موشک‌ها این طور عبور کنند و مناطق حساس را هدف قرار دهند.

وی افزود: این اتفاق عجیبی است، آمریکا هم نتوانست کار موثری انجام دهد در حالی که قول حمایت داده بودند و همچنین گفته شد دیشب تنها شبی بود که بعد از ۱۹۰ روز بچه یتیم‌های غزه به راحتی خوابیدند و این ارزش زیادی دارد.

آیت‌الله رشاد بیان کرد: جنگ، جنگ است و امکان دارد دشمن جواب بدهد، اما جوابی سخت‌تر دریافت می‌کند.

انتهای پیام
captcha