اقدامات ساختاری برای تحقق جهش تولید ضرورت دارد
کد خبر: 4210821
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹

اقدامات ساختاری برای تحقق جهش تولید ضرورت دارد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به نامگذاری سال تأکید کرد: اقدامات ساختاری و برنامه‌ریزی مدون جهت تحقق جهش تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی ضرورت دارد.

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها تشکیل و موضوعات ۱۶ بنگاه اقتصادی در خصوص تقسیط بدهی ( امهال) در بانک‌های عامل و امور مالیاتی و... با زمینه فعالیت فرآورده‌های لبنی پیمانکاری و ... بررسی، مصوبات لازم و اجرایی تصویب و به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

حمیدرضا ایزدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در این جلسه با اشاره به موضوعات و مشکلات تعداد ۱۳ بنگاه اقتصادی طرح و تصویب در کارگروه تخصصی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بررسی مسائل تعداد ۳ بنگاه اقتصادی در کارگروه استانی گفت: در راستای رسیدن به جهش و توسعه تولید و افزایش مشارکت مردم و بخش خصوصی اقدامات و مجموعه فعالیت‌های ساختاری و توأم با برنامه‌ریزی‌های مدون ضرورت دارد.

وی با تاکید بر تقویت مشارکت مردمی، بهبود معیشت و شرایط اقتصادی در توسعه و کیفیت تولید افزود: حمایت از تولید داخل، جهش تولید، رفع موانع کسب‌ و کار، جذب سرمایه‌گذار و ایجاد سرمایه‌گذاری‌های کلان در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری، اشتغال‌زایی، اتكا به توان علمی و پژوهشی، توسعه شركت‌های دانش‌بنیان به منظور افزایش علم و ثروت، توسعه صادرات، نوآوری و هوشمندسازی در صنعت، جلوگیری از تعطیلی بنگاه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و ... از جمله برنامه‌ها، سیاست و اقدامات مقتضی و لازم اداره صمت و دستگاه‌های ذیربط اقتصادی در استان است.

انتهای پیام
captcha