نیروهای مسلح ایران دارای قدرت عبور از هر پدافند و گنبد آهنین هستند
کد خبر: 4211246
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
امام جمعه نرماشیر:

نیروهای مسلح ایران دارای قدرت عبور از هر پدافند و گنبد آهنین هستند

حجت‌الاسلام منصفی با بیان اینکه وعده صادق بزرگترین عملیات پهپادی تاریخ تعبیر شده است، گفت: هدف ما تثبیت قدرت بازدارندگی است و به رژیم صهیونیستی فهماندیم می‌توانیم از هر نوع پدافند و گنبد آهنین عبور کرده و با نهایت دقت به‌صورت نقطه‌ای هر هدفی را مورد اصابت قرار دهیم.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی امام جمعه نرماشیربه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی، امام جمعه نرماشیر امروز، ۳۱ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان بعد از توصیه به رعایت تقوای الهی و اشاره به آیه ۵۷ سوره یونس گفت: تقوا ملاک قبولی اعمال است و برنامه نخست قرآن این است که از جانب پروردگار مردم را موعظه می‌کند و موعظه ممکن است به‌صورت عبرت داستان و مطالب حکیمانه باشد که با گفتار نیک و همراه با دلسوزی انجام می‌شود.

وی افزود: از منظر قرآن کسی که بر سر مردم فریاد می‌زند و یا با عصبانیت به مردم نگاه می‌کند عمل او را موعظه نیست بلکه موعظه بیان یک سلسله واقعیت‌ها همراه با صدای نرم و آمیخته با دلسوزی و محبت است و قرآن از این‌گونه موعظه‌ها زیاد دارد. به‌عنوان نمونه می‌فرماید اگر خوبی کنید به خود کرده‌اید اگر بدی کنید به خودتان برمی‌گردد.

امام جمعه نرماشیر در خطبه دوم به عملیات وعده صادق اشاره کرد و ادامه داد: وعده صادق به بزرگترین عملیات پهپادی تاریخ تعبیر شده است و ایران به گفته مقامات رژیم صهیونیستی ۱۷۰ پهپاد استفاده کرد و در کمتر از نیم ساعت ۱۲۰ موشک به کار گرفت و غرب با وجود آگاهی از حملات و بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته از رهگیری پرتاب‌ها ناکام ماند در حالی که تهران بخش محدودی از قدرت خود را به کار گرفت و از موشک‌هایی مانند خرمشهر ۴ استفاده نکرد.

منصفی با تأکید بر اینکه هدف ما تثبیت قدرت بازدارندگی است و به رژیم صهیونیستی فهماندیم می‌توانیم مستقیم آنها را بزنیم و از هر نوع پدافند و گنبد آهنین عبور کرده و با نهایت دقت به‌صورت نقطه‌ای هر هدفی را مورد اصابت قرار دهیم، اظهار کرد: هدف دیگر نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونیستی بود که محقق شد.

وی تصریح کرد: بین سیلی و انتقام تفاوت وجود دارد. انتقام به معنای نابودی کامل رژیم صهیونیستی و خروج دائمی آمریکا از منطقه است. عملیات وعده صادق به این دلیل کمرشکن بود که هیبت رژیم صهیونیستی فرو ریخت و نشان داد هیچ دفاعی در برابر موشک‌های ایرانی وجود ندارد بنابراین دشمنان بدانند اگر بخواهند مراکز ما را مورد هدف قرار دهند، مراکز هسته‌ای آنها شناسایی و اطلاعات لازم در اختیار ایران است.

امام جمعه نرماشیر ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت و سالروز تأسیس سپاه، گفت: تأسیس سپاه نتیجه هوشمندی و درایت امام(ره) بود. اگرچه سپاه هویت نظامی دارد اما نظامی‌گری در واقع یک بُعد از ابعاد این نهاد مکتبی است. سپاه در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب است و حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومت مهم‌ترین رکن آن را تشکیل می‌دهد. البته سپاه در سازندگی و خدمت‌رسانی نیز خستگی‌ناپذیر است.

حجت‌الاسلام منصفی با گرامیداشت روز شهدای ورزشکار اظهار کرد: شهید ابراهیم هادی به عنوان نمادی از غیرت جامعه ورزشی ایران اسلامی و پنج هزار شهید ورزشکار است که مدالشان پلاکشان شد. همچنین تقدیم ۱۰۰ شهید مدافع حرم در سال‌های اخیر نشان داد که جوانان ورزشکار از شهدای دفاع مقدس الگو می‌گیرند. محیط‌های ورزشی ما همیشه با نام خدا و ائمه معصومی(ع) جنبه‌های دینی و اخلاقی را داشته است و این روحیه باید حفظ شود و نباید اجازه دهیم فرهنگ غرب در ورزش غالب شود.

انتهای پیام
captcha