ثبت‌نام مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن بیت‌الاحزان آغاز شد
کد خبر: 4211486
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴

ثبت‌نام مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن بیت‌الاحزان آغاز شد

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از آغاز ثبت‌نام بیست و چهارمین دوره مدارس شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله قرآن کریم این مؤسسه خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز ثبت‌نام بیست و چهارمین دوره مدارس شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله قرآن کریم این مؤسسه خبر داد و گفت: مطابق روال هر سال ثبت‌نام این مراکز از اول اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

وی از فعالیت 14 مرکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله قرآن کریم در 8 استان کشور خبر داد و افزود: نوجوانان و جوانان در رده سنی 14 تا 22 سال می‌توانند در این مراکز ثبت‌نام کنند.

شاهسونی با بیان اینکه امسال پذیرای بانوان علاقه‌مند به حفظ کل قرآن کریم خواهیم بود، افزود: مراکز شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان کرمان برای بانوان و 11 مرکز هم برای آقایان در نظر گرفته شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با یادآوری اینکه بعد از ثبت‌نام متقاضیان از آنان مصاحبه تخصصی به عمل می‌اید، گفت: افرادی که در آزمون ورودی پذیرفته شوند به دوره آزمایشی که در ایام تابستان برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha