پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز شوراها
کد خبر: 4212671
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز شوراها

استاندار ایلام در پیامی فرا رسیدن نهم اردیبهشت‌ماه روز شوراها را تبریک گفت.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«وَ أَمْرُهُمْ شُورى‌ بَيْنَهُمْ»

نظام مدیریتی در جمهوری اسلامی ایران همواره بر مشورت و بهره‌مندی از خرد جمعی که ریشه در قرآن و مبانی اعتقادی دین مبین اسلام و گفتمان معصومین (ع) دارد، بنا نهاده شده است و نام‌گذاری ۹ اردیبهشت‌ماه به نام روز شوراهای اسلامی نشان از نقش و جایگاه بی‌بدیل این رویکرد مترقی است.

«شورا‌های اسلامی» ازجمله نهادهای ارزشمند و مؤثر مولود انقلاب اسلامی است. این نهاد مبارک از بارزترین نشانه‌های مردم‌سالاری دینی نظام اسلامی و از کارآمدترین ابزار نهادینه‌سازی هم‌افزایی جمعی و مشارکت مردمی در اداره امور کشور است.

از زمان شکل‌گیری، این نهاد خدمت‌گزار تاکنون توانسته است نقشی بسزا در نظام تصمیم‌گیری‌ و تصمیم‌سازی‌های راهبردی ایفا نموده و به توفیقات و دستاوردهای شایانی دست یابد. بی‌شک تقویت جایگاه این نهاد مهم و مردمی موضوعی حائز اهمیت می‌باشد و ضرورت تدوین برنامه‌ها و راه‌کارهای مطلوب به‌منظور دستیابی به اهداف متعالی با رویکرد آسیب‌شناسی و بازبینی مسائل، مشکلات و چالش‌های گذشته از بدیهیات است.

ضمن گرامی‌داشت نهم اردیبهشت‌ماه روز شوراها، آرزوی موفقیت در امور و سربلندی در اجرای وظایف محوله برای یکایک خدمتگزاران صدیق عضو شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان دارم و از خداوند متعال برای همگان عزت و توفیق خدمت خالصانه در ادامه راه مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا 
استاندار ایلام 
انتهای پیام
captcha