تجمع بزرگ دختران آفتاب برگزار می‌شود
کد خبر: 3727833
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰

تجمع بزرگ دختران آفتاب برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده سپاه قرچک از استقبال از خدام حرم رضوی در این شهرستان به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: به همین مناسبت تجمع بزرگ دختران آفتاب در قرچک با برنامه های متنوع و شاد برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 به گزارش خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه هماهنگی بزرگداشت برنامه های دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف در شهرستان قرچک ظهر دیروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی در سالن جلسات شهیدان ایرلو سپاه 15 خرداد برگزار شد.

علی اصغر شهیری، فرمانده سپاه 15 خرداد قرچک در این جلسه خانواده را از مهمترین سیبلهای اصلی دشمن معرفی کرد و گفت: آنها تمام توان خود را برای تیراندازی به سمت این هدف به کار بسته اند.
وی با بیان اینکه دهه کرامت بهترین بهانه ای برای بزرگداشت مقام خانواده است، از اجرای برنامه های متنوع و تأثیر گذار برای همه اقشار جامعه در این ایام خبر داد و مطرح کرد: همانند سالهای گذشته افتخار میزبانی از خادمان حرم رضوی را داریم و حضور آنان در میان شهروندان، بیماران درمانگاه دارالشفا، جشن دختران آفتاب و غبارروبی مزار شهدای شهرستان را شاهد هستیم که این حضور موجب آثار و برکات فراوانی در سطح منطقه شده است.
وی مردم شهرستان قرچک را ملتی بصیر، خونگرم، آرمان گرا و ولایت پذیری برشمرد که شایسته بهترین خدمات هستند و ابراز کرد: در اجرای برنامه ها باید به فکر افرادی باشیم که تاکنون نبوده ایم.
وی با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ دختران آفتاب یادبود شهیده سکینه افرازی تنها شهید دختر شهرستان قرچک در سالن شهدای هفت تیر در روز 24 تیر ماه با حضور خدام حرم رضوی، اعلام کرد: حمایت از خانواده زندانیان، ویزیت رایگان، اجرای سرود و تئاتر، مداحی، تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم، نخبه ورزشی و دختران تحت پوشش بهزیستی، اجرای مسابقات و برنامه های متنوع فرهنگی از برنامه های اجرایی در این همایش هستند.
وی به برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در این دهه اشاره کرد و گفت: برگزاری عصر شعر، غبارروبی گلزار شهدای امام زاده ابراهیم(ع) روستای ولی آباد و زیارت دیگر بقاع متبرکه شهرستان، سرکشی از خانواده معظم شهدا، جشنواره خانوادگی ورزشهای همگانی، همایش مهارهای زندگی، راه اندازی اتوبوس جوان، بازدید از مراکز توانبخشی و معلولین و اعزام خانواده شهدا و دختران نمونه فرهنگی به قم ،جمکران و مشهد مقدس از دیگر برنامه های بزرگداشت این ایام می باشد.
گفتنی است دهه کرامت از روز یکشنبه، 24 تیر همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) دختر امام موسي كاظم(ع) و روز دختران آغاز و تا سوم مرداد ماه روز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد و همچنین هفته عفاف و حجاب در بین ایام 19 تا 25 تیر است.

محمد فرخی 
انتهای پیام

captcha