مردم اهواز پای آرمان‌های امام(ره) و شهدا ایستاده‌اند
کد خبر: 3749199
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

مردم اهواز پای آرمان‌های امام(ره) و شهدا ایستاده‌اند

کانون خبرنگاران نبأ ــ مردم اهواز از ترقه‌بازی مشتی خائن و جیره‌خوار دشمنان خارجی هراسی ندارند و تا پای جان پای آرمان‌های امام(ره) و شهدا ایستاده‌اند.

مردم اهواز پای آرمان‌های امام(ره) و شهدا ایستاده‌اند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حسین عبدالعزیزی، مسئول روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان در یادداشتی ضمن محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته اهواز نوشت: 

«مردم غیور، شریف و همیشه در صحنه اهواز از ترقه‌بازی مشتی خائن و جیره‌خوار دشمنان خارجی هراسی ندارند و تا پای جان پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند.

حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از شهروندان عزیز اهوازی به دست تروریست‌های جنایتکار و جیره‌خوار دشمنان خارجی بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملتمان را برای جهانیان آشکار کرد.

در اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس، در استان خوزستان و به‌ویژه شهرستان اهواز، سرزمینی که در دوران هشت سال دفاع مقدس زیر حملات دشمن بعثی و حامیان جهانی آن مقاومت و مرارت‌های فراوانی را تحمل کرد، بار دیگر هدف حملات ددمنشانه دشمنان این مرز و بوم و مخالفان آرامش مردم قرار گرفت و این مزدوران جنایتکار که به روی زن، کودک و مردم بی‌گناه آتش می‌ریزند، وابسته به همان مدعیان دروغگو و ریاکارند که پیوسته دم از حقوق بشر می‌زنند.

بی‌شک جنایت این مزدوران کوردل، ادامه‌ توطئه‌ خصمانه دولت‌های دست‌نشانده‌ آمریکا و استکبار جهانی در منطقه است که هدف خود را ایجاد ناامنی در کشورمان قرار داده‌اند که به کوری چشم آنان ملت شهید پرورمان و علی‌الخصوص مردم غیور اهواز راه افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و پاسخ دندانشکنی به آنان خواهند داد.

جریان تروریستی اگرچه در ظاهر خود را حامی مردم می‌داند، اما در عمل، با حمله به جمعی از افراد بی‌گناه از جمله زنان و کودکان، نهایت خشونت و سبعیت خود را در معرض دید جهانیان قرار داد تا بار دیگر اثبات شود ایران و ایرانی، بزرگترین قربانی تروریسم است.

حامیان این جریان تروریستی که دست‌شان به خون زنان و کودکان آلوده شده، قطعا ریشه در برخی رژیم‌های مرتجع منطقه و رژیم صهیونیستی دارند که به حول و قوه الهی این اقدام بدون پاسخ نخواهد بود و مردم ولایت‌مدار خوزستان با پیروی از ولایت فقیه پاسخ کوبنده‌ای به عوامل این حمله جنایتکارانه خواهند داد و این مزدوران جنایتکار را به روز سیاه خواهند نشاند».

حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام

captcha