حمایت مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد از آثار دیجیتال قرآنی
کد خبر: 1339458
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
نجفی‌سولاری خبر داد:

حمایت مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد از آثار دیجیتال قرآنی

گروه فضای مجازی: رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مرکز از آثار دیجیتال قرآنی حمایت می‌کند.

حسن نجفی‌سولاری، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به حمایت این مرکز از آثار دیجیتال قرآنی اظهار کرد: در بازدیدی که ازمرکز تولید محتوای دیجیتال حوزه علمیه اصفهان داشتیم، متوجه شدیم که این مرکز در حال ایجاد یک اثر دیجیتال بزرگ قرآنی است. به‌دین شکل که شخصیت‌های قرآنی استخراج شده و با استفاده از متون دقیق و تحقیق گسترده، حول این موضوع اثری دیجیتالی در حال تهیه است.

وی افزود: این اثر با ترجمه روان و دقیق آیات، استفاده از توان دوبلورهای قوی و گرافیست‌های توانمند و تجهیزات مجازی‌سازی در حال تولید است.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال تصریح کرد: مرکز به اندازه بضاعت مالی‌اش از این اثر قرآنی حمایت لازم را دارد. بخش دیگری از اعتبارات هم توسط حوزه علمیه اصفهان و دیگر نهادها‌ و گروه‌ها تأمین شده است.

وی بیان کرد: این اثر قرآنی یکی از آثار شاخص در حوزه قصه‌های قرآنی به واسطه صدا، تصویر، انیمیشن و گرافیک است.

نجفی‌سولاری اظهار کرد: این مؤسسه قرآنی تمام تلاش خود را دارد تا اصالت قرآن مجید در این مجموعه ارزشمند و فاخر حفظ شود.

وی یادآور شد: بخش‌های خصوصی دیگر، هر یک به اجرای برنامه‌های قرآنی مشغول هستند و خوشبختانه در این حوزه آثار خوبی را بر جای گذاشته‌اند.

captcha