رسیدگی به بقاع متبرکه استان در اولویت اداره‌کل اوقاف البرز خواهد بود
کد خبر: 1343455
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹

رسیدگی به بقاع متبرکه استان در اولویت اداره‌کل اوقاف البرز خواهد بود

گروه خبرنگاران افتخاری / ابوذر اکبری: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در نشست رسیدگی به بقاع این استان گفت: رسیدگی به بقاع متبرکه استان در اولویت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز خواهد بود.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در نشست رسیدگی به بقاع متبرکه البرز با بیان اینکه رسیدگی به بقاع متبرکه استان در اولویت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز خواهد بود، اظهار کرد: با توجه به تعداد بالای امامزادگان استان در کرج و شهرستان‌های تابعه و نیز حجم بازدید مردم و برگزاری مراسم مذهبی و آئینی در اماکن مقدس، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در بازسازی و مرمت صحن و سرای امامزادگان اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت.



وی ادامه داد: از امامزادگان شاخص استان می‌توان به امامزاده محمد(ع)، امامزاده طاهر(ع)، امامزاده حسن(ع) و امامزاده هارون(ع) طالقان اشاره کرد که همه روزه به‌ویژه در ایام‌الله و ایام مذهبی شاهد خیل عظیم زائران و عزاداران هستند.



مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در ادامه این نشست، از برگزاری اردوی ویژه اصحاب رسانه جهت همراهی بیشتر در فعالیت‌های اداره‌کل اوقاف و امورخ خیریه استان خبر داد.



یادآور می‌شود، در ادامه برگزاری این مراسم، از یاسین زاده‌شیر برای فعالیت‌های مثمر ثمر در زمینه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان البرز تجلیل شد.

captcha