بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بوشهر به مناسبت حماسه 9 دی
کد خبر: 1348783
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بوشهر به مناسبت حماسه 9 دی

گروه خبرنگاران افتخاری / حامد فکوری: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی، بار دیگر پشتیبانی خود را از منویات مقام معظم رهبری و پاسداشت از ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی اعلام کرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، در متن این بیانیه‌ آمده است: «حوادث تلخ 6 دی‌ماه 1388 در هتک حرمت به مقدسات اسلامی و رقص و پایکوبی و هلهله امویان زمان ما در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین‌(ع) نشان از عمق اندیشه‌های لیبرالیستی و سکولاریستی افرادی بود که با ادعای دروغین پیروی از خط امام(ره)، 8 ماه کشور را به خاطر نرسیدن به قدرت به آشوب کشیدند.



پس از 8 ماه تحرکات فتنه‌گران، ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی با خلق حماسه عظیم 9 دی توطئه هولناک طرح‌ریزی شده از سوی جاسوسان سرویس‌های اطلاعاتی غربی با نقش‌آفرینی فریب‌خوردگان داخلی و بازیگران خائن و خود‌فروخته به دامان استکبار جهانی عبور داد و با کور کردن چشم فتنه ره‌آورد فراموش‌نشدنی‌ای را برای نظام اسلامی به ارمغان آورد.



حماسه 9 دی، دفاع مقدسی برخاسته از بصیرت علوی ملتی قهرمان، تربیت یافته در مکتب امام(ره)، تجدید میثاقی دوباره با ولی زمان امام خامنه‌ای و مشتی محکم در دهان دولت مستکبر آمریکای جهان‌خوار بود که دست‌های پلیدش تا مرفق به خون آزادگان، فرو رفته است و جای چکمه‌های اشغالگر او در جای‌جای جهان اسلام پیداست.



مردم شریف ایران اسلامی در یوم‌الله 9 دی این پیام مهم را به جهانیان اعلام داشتند که اگر افرادی بر سر شاخه‌های درخت پربار انقلاب الهیشان که حاصل خون هزاران هزار شهید است بنشینند و فتنه‌گری راه بیاندازند، ملت شاخه‌های آفت‌زده را حرس خواهند کرد.



ما بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در پیامی اعلام می‌داریم که حضور حماسی مردم شریف ایران اسلامی در حماسه یوم‌الله 9 دی نشان از عمق وجودی اعتقادات مردم به اسلام ناب محمدی(ص)، نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری عزیز انقلاب امام خامنه‌‌ای و پیروزی و سربلندی در امتحانی الهی بود.



همان‌طور که پر روشن است حماسه 9 دی یک حرکت مقطعی نبود بلکه امری مداوم برخاسته از اعتقادات ملتی است که با توکل به خداوند سبحان با پیروی از ولایت فقیه، کشتی نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیة‌الله‌الاعظم(عج) خواهد سپرد».

captcha