بیانیه دارالقرآن عقیدتی سیاسی نداجا بوشهر در واکنش به هتک حرمت قرآن در سوئد
کد خبر: 4151388
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

بیانیه دارالقرآن عقیدتی سیاسی نداجا بوشهر در واکنش به هتک حرمت قرآن در سوئد

دارالقرآن عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در بندر بوشهر در محکومیت به هتک حرمت ساحت مقدس قرآن در سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

جامعه قرآنی نداجا بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، دارالقرآن عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در بندر بوشهر و مرکز فعالیت‌های قرآنی مسجد النبی(ص) نداجا بوشهر در محکومیت به هتک حرمت ساحت مقدس قرآن در سوئد بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به این شرح است:

«بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

قال الله تعالی: «اِنَّما یُریدُالله لِیُذهبَ عنکُم الرِّجسَ اَهلَ البیتِ وَ یُطهِّرکُم تطهیرا»

بار دیگر دست پلید شیطان از آستین عده‌ای از اشخاص، با اجازه برخی دولت‌های به اصطلاح طرفدار عقلانیت، به مقام اقدس و اعلای کلام خداوند متعال، کتاب صلح و دوستی و عدالت و مساوات، یعنی قرآن کریم؛ خشم و نفرت عالم اسلام و آزادی‌‌خواهان جهان را برانگیخته است.

در پشت پرده‌ این اهانت نابخشودنی، مقاصد سیاسی و معارضه با موج وسیع اسلام‌خواهی و دسیسه‌های عوامل صهیونیسم و مستکبران جهان، قرار دارد. این عده معدود که صدای ادعای طرفداری دروغین آنها از آزادی اندیشه‌، گوش فلک را پُر کرده است، در مقابل صدای عدالت‌خواهی قرآن، پرچم مقابله با عقل و آزادی برافراشته و به مقدس‌ترین کتاب دو میلیارد مسلمان، اهانت و جسارت کرده‌ و مایه‌ شرمندگی بشریت شده‌اند.

جامعه بزرگ قرآنی پایگاه دریایی ارتش در بوشهر ضمن محکومیت شدید این عمل ضد انسانی و دینی، در مرحله اول، باید سازمان‌ها و نهادهای طرفدار حقوق بشر و آزادی بیان، سپس علمای اسلام در سرتاسر عالم، اندیشکده‌های بین‌المللی عرصه قرآن و عترت و نیز حوزه‌های علمیه، اساتید و نخبگان حوزوی و دانشگاهی و همه اقشار و اصناف امت اسلام، هتک حرمت ساحت مقدس این کتاب بزرگ آسمانی را به شدت محکوم کنند و از سران حکومت‌های اسلامی بخواهند که در مقابل این تاریک‌اندیشی و جهل‌پرستی، سفرای این کشور را فراخوانده و مراتب اعتراض شدید نسبت به این عمل ضدّ انسانی را به آنها گوشزد کرده و خواستار محاکمه و مجازات مسببان و عاملان کار شوند.»

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha